svenskan87 Skrevet 23. september 2011 #26 Del Skrevet 23. september 2011 Usch då.. Det låter inge bra! :-/ men som shiepo sa att det behöver ju inte betyda att det är nå fel med den lilla.. Hoppas allt går bra på UL och att ni får en fin helg! Försök att slappna av och tänka på annat även om det är svårt! Själv ska jag jobba i helgen så blir inte så mycket avslappning här inte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143605904
Eirie Skrevet 26. september 2011 #27 Del Skrevet 26. september 2011 Hallo jenter Håper dere har det bra, selv med jobbing i helgen osv! Hva jobber du med svenskan? Her har det vært en veldig rolig helg. Men, vi har funnet ut hvorfor jeg har blødd litt! Og det var greit å finne ut av. Jeg blør nemlig hvis vi har sex... Blør neseblod hvis jeg snyter meg, og blør i tannkjøttet hvis tennene blir pusset hardt.. Så, litt betryggende og skummelt samtidig. Jeg ble så lei av å være ensom om det, at jeg har sagt det til lillesøster, som har en liten jente på 7 måneder. Lillesøster ble helt i hundre, og satt igang med å prate og ordne. Det viste seg at både hun og mamma hadde samme "blod/brunt"-problemet. Så hun er helt sikker på at alt er i orden Kvalmen har bare blitt verre og verre over helgen, jeg sover - om mulig - ennå mer enn jeg gjorde tidligere, og puppene... vel. Jeg har måttet ta ut innleggene i bhen for at de skal få plass. Jeg tror kroppen sier at jeg bare må ta det med ro og glede meg til i morgen, men jeg er jo såklart veldig spent. Kryss fingrene for klumpen, så oppdaterer vi så fort vi kan etter ul i morgen Ps: Jeg drømte at du hadde begynt som sykepleier Shiepo, og at du hadde signert ut medisiner på jobben min! Det var skikkelig sært! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143615237
svenskan87 Skrevet 26. september 2011 #28 Del Skrevet 26. september 2011 Vad skönt för dig att du funnit ut vad det är! och jag kan säga dig att du verkligen kommer uppskatta UL imorgon! Att få se den lilla sparka och ha sig är helt fantastiskt! Jag jobbar på ett litet café inne i porsgrunn. Så det är mycket stå, gå och böja sig. :-/ i lördags började jag känna av ishias nerven (vet inte om det heter samma på norska) när jag böjer mig. Så jag hoppas inte det blir värre. Annars är jag så gott som symtom fri. Usch då att du börjat fått mycket kvalme. :-/ det är inte morro att gå runt med. Hoppas det ger med sig snart. Bröst är också någonting som blivit större här. Uppskattas av kjærsten men jag tycker mest det är jobbigt. Känns som att dom ska rymma! införskaffa dig en bra bh bara så du inte får ont. Lycka till imorgon och uppdatera oss så fort du har tid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143615284
Eirie Skrevet 27. september 2011 #29 Del Skrevet 27. september 2011 Det banker et lite hjerte i magen min! Jippi! Det var moro å se. Isjasnerven heter det samme på norsk ja, likt nok til at vi forstår hverandre i hvertfall! Bra du ellers er nesten symptomfri, det er jo en god ide å jobbe så lenge som mulig. Det er i det minste min plan, da har jeg noe å gjøre i ventetiden Også elsker jeg jobben min. Pupper er et problem her i gården også, bhene er ikke seg selv lenger. De har krympet i skapet. Hvordan går det med Shiepo? Gi lyd fra deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143618857
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 27. september 2011 haha, jeg gikk faktisk sykepleien i fjord, 1 året, og har jobbet på sykehjem tidligere;) Drømmer er rare sånn altså! At man kan drømme om så mye rart, også føles det alltid så normalt, som og gå naken på jobb i drømmer føles jo helt normalt:P Så gøy og få se det lille hjertet banke:D ååå misunner dere så veldig UL, har ikke før 9 november selv...men men, jeg får være tolmodig! Puppene har vokst en del her også, de er faktisk ikke så ømme, men jeg måtte kjøpe nye bhér her om dagen fordi jeg rett og slett ikke hadde fler som passet! de gnagde inn på siden... ikke mye behagelig, men som svenskan sier; sambo klager ikke her heller;) Hva er isjasnerven? og hvor ligger den?? hehe Alt er bare bra her:D har hatt en del og gjøre, har vært sent ute med og ta lappen så holder på med den nå, bedre sent en aldri, er det ikke det de sier? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143620967
svenskan87 Skrevet 2. oktober 2011 #31 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hej tjejer! Har haft fullt upp den senaste veckan så har inte hunnit vara inne något här. Hur är det med er? Haft en bra helg? Nu är inte jag läkare men isjasnerven går från ryggraden ner till foten. Och när man är gravid kan barnet ligga och trycka mot den. Jag märkte av det förra veckan när jag böjde mig ner. Märkte då en smärta som gick från ryggen ner i låret. Det var ingen vond smärta mer en obekväm smärta. Men nu har det slutat. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143636399
Eirie Skrevet 4. oktober 2011 #32 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei og hopp jenter! Hvordan går det med dere? Her går det rimelig greit, jeg er bare veldig trøtt og jobber endel denne uka. Har fem nattevakter og er egentlig klar for å legge meg til å sove allerede,,, Må ta en prat med sjefen igjen så fort jeg ser han, det er endel tunge pasienter på jobb nå, og noen som går på cellegift. Da er det ikke spesielt kult å være gravid når jeg er alene på jobb på natta og må inn til cellegiftpasientene om de ringer på. Jeg må nok krype til korset og begynne å gå dagtid! Hvordan går det med førerkortet Sheipo? Det er skikkelig lurt å ta det nå før magen vokser seg stor, og evt babyen kommer ut. Jeg har hatt førerkort siden jeg var 18 og det er veldig kjekt i sånne situasjoner. Lettere å hente/bringe/forflytte barna om vinteren osv Mannen og jeg har lyst til å kjøpe ny bil, og i motsetning til mange som skal bli foreldre vil vi ikke ha stasjonsvogn. Men en sprekere bil Det er ikke noe galt med den vi har, men det er lettere å bytte den ut nå enn når vi har en liten en å ta hensyn til også! Det er så moro at dere er litt lenger på veg enn meg, da skjønner jeg liksom litt mer av hva som kommer i fremtiden! Hvordan har dere det nå? Har det begynt å bli litt mer mage? Her har puppene blitt helt sinnsyke, jeg kjøpte ny bh i går, og har ikke hørt om størrelsen tidligere engang! Jeg måtte ha 70 E... Magen er ikke like "flat" lenger heller, men det er nok fordi jeg er så oppblåst. I have turned into a balloon. Håper dere har det bra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143643879
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, jeg kjenner at jeg har kastet bort 4 år på og sitte og stirre på omslaget til teoriboken, så det var godt og endelig bli ferdig med teorien;) Så kjørelæreren har meldt meg opp til førerprøven så han sa at jeg før oppkjøring før eller i starten av desember:) Tror nok det er bra om jeg får den litt før barnet kommer sånn at jeg ikke står som totalt nybegynner. Generelt blir det jo enklere for meg og komme fra a til b, så det skal bli utrolig godt:) Her blir det også ny bil, sambo solge bilen i dag faktisk, ettersom det var en nissan navara med 2 seter, hadde vi ikke stort valg;) så her blir det stasjonsvogn gitt:P hehe Jeg har faktisk begynt og kjenne en sånn slags rar bobbling i livmoren, som minner om bobler som sprekker(har sett det blitt forklart sånn her inne på bim, klarer ikke forklare det helt selv). Det er mest om kvelden, men jeg kjenner det faktisk hver dag nå. først trodde jeg at det måtte være luft, men jeg hadde så mye luft i magen på starten av graviditeten, og det føles liksom ikke sånn heller. Bevegelsene føles mer bestemt på en måte, så jeg lurer litt på om det ikke er den lille som jeg kjenner;) det er jo fortsatt litt tidlig men er 14 uker nå, men det kan jo henne... har hatt det slik i omtrent en uke nå,og var redd for at følesen skulle forsvinne i frykt om at det skulle være noe annet enn babyen, men det bare fortsetter hver kveld, litt over skambenet hvor jeg kan kjenne at livmoren ligger.. det er sååå spennende:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143644824
svenskan87 Skrevet 5. oktober 2011 #34 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jag har känt samma sak som du beskriver Sheipo. Fast jag har känt det på dagtid, när jag varit på jobb. Och jag är ju exakt som du i v 14, så tycker det är lite tidigt. Har ni funderat på vart ni ska föda än? Har bara hört positiva saker om sjukhuset i Skien så tror det blir där för mig. Om du också ska föda där Shiepo kommer vi troligen vara där samtidigt.. Du har ju termin bara två dagar före mig läste jag på termin listan. Annars så är formen så där. Är helt utsliten så all min energi går åt till jobbet och knappt det. Har haft mycket migrän senaste veckan så ska till läkaren nästa vecka och kolla vad hon har att säga. Kanske skulle behöva gå ner lite i tid på jobbet. Känner att jag är farligt nära kanten och om det fortsätter så kommer jag inte orka ta mig upp ur sängen snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143646028
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #35 Del Skrevet 5. oktober 2011 så bra at det ikke bare er meg! har ikke turt og fortelle det til andre enn sambo, ettersom jeg er litt redd for og bli skuffa for at det ikke er babissen;) men blir bare mer og mer sikker for hver dag som går:) synes liksom det blir sterkere også Jeg regner med at det blir skien sykehus for meg også, viste egentlig ikke om det var noe annet sted som kunne være akktuelt ? med tanke på at det er jo ganske langt til skien herfra.. men har ikke noe problem med det egentlig:) Har også bare hørt mye bra om fødeavdelingen i skien:) Å så gøy! det har jeg jo faktisk ikke fått med meg at vi har termin så nær hverandre! men man vet jo aldri hvem av oss som føder først;) hehe off så dumt at du ikke føler deg bra.:S hører at mange sliter med migrene i graviditeten:S håper du får litt mindre timer på jobb, og kanskje litt tilrettelegging. Har ikke vært plaget med migrene selv, nå eller tidligere, men moren min er mye plaget og jeg ser jo hvor preget hun blir av det. Håper legen din har noen tips og triks som kan hjelpe deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143648529
svenskan87 Skrevet 6. oktober 2011 #36 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kragerø är ju också ett alternativ om man inte vill föda i skien. Men det är ju lika långt dit om inte längre! Ja jag hoppas min läkare kan göra något. Tyvärr så har jag ett sånt jobb att jag inte kan få andra oppgaver. Har alternativen att jobba eller satsa på att bli sykmeld. :/ och det vill jag ju inte heller, vill kunna jobba men om jag ska må dåligt av det så är det ju inte värt det. Men jag hoppas läkaren finner på något bra! Nu är det bara 1 månad kvar till UL också! glädjer mig jätte mycket och jag hoppas dom kan se vad det är för kön på den lilla. När har ni jenter erat UL? Vill ni veta kön? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143649813
Eirie Skrevet 6. oktober 2011 #37 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tjohei. Så moro at dere har begynt å kjenne noe! Jeg er omtrent 5-6 uker bak dere, så jeg bare gleder meg til den tida kommer Skal på rutinekontroll om nesten to uker, siden jeg blødde litt, og kommer da til å være 10 +3. Vi gleder oss masse til det, blir veldig spennende! Synd at du har fått migrene og blir dårlig Svenskan! Men det er jo mulig med gradert sykemelding, du kan jo høre med legen din? Så du jobber noen dager og er hjemme andre dager Vet om flere som har hatt gradert sykemelding på jobben hvertfall, det er kanskje verdt et forsøk når du vil jobbe. Men ikke slit deg ut altså, det er det ikke verdt! Har tenkt på Skien jeg også. Ideelt sett ville jeg vært hjemme, for jeg er ikke så glad i sykehus (litt ironisk når jeg er sykepleier, men,men...) Men mannen i huset vil ha meg på sykehus, og da er Skien nærmest for meg. Hvis ikke er jo Kragerø som du sier ganske nærme, og Tønsberg er jo ikke så langt unna det heller. Vet det er flere i Skien som har reist til Tønsberg for å føde. Misforstå meg rett, men jeg er ikke kommet langt nok til å tenke ordentlig på det ennå Det kommer nok til å gå mer opp for meg når magen blir større! Ha en fin torsdag/fredag og helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143650318
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er ca en mnd til ul for meg også nå skal til han Knut Heldaas i porsgrunn:) har hørt at han er veldig flink:) gleder meg så uuutrolig mye! Blir nok skien for meg uansett tror jeg... føles mer kjent og nært enn kragerø så bra at du blir fulgt ordentlig opp iforhold til at du har blødd litt eirie! det er sikkert betryggende:) Ha en fin helg dere også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143652296
Eirie Skrevet 6. oktober 2011 #39 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er Knut Heldaas vi var hos også for å sjekke, og skal til han igjen om nesten to uker. Meget hyggelig når vi var der sist i alle fall. Bilde fikk vi med og allting! Må innrømme at jeg var skikkelig stresset med en gang når det gjaldt den blødningen, men sånn som det er nå er jeg rimelig rolig. For jeg føler meg så sinnsykt gravid Hadde blitt kjemperedd om jeg våknet en dag, uthvilt og ikke kvalm! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143652613
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ja, jenter! hvordan er formen deres? Formen her er frisk og fin, så jeg har det som plummen i egget! Magen begynner og synes ordentlig nå, og flere ser at jeg er gravid:D sikkelig gøy! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143682963
svenskan87 Skrevet 16. oktober 2011 #41 Del Skrevet 16. oktober 2011 God kväll! Här är formen sådär. Fortfarande vääääldigt trött och migrän ca varannan dag. Har blivit sjukskriven på 50 % så jag hoppas formen blir bättre när jag slipper stressa mindre. Ja, jag börjar väl också se mera gravid ut. Har fått en liten mage men jag tycker inte att det är en gravidmage än utan mer en "borde dra ner på junk food"-mage Men folk märker det mer och mer så om några veckor kan jag väl inte dölja den längre.. Knut Heldaas är det jag också ska till den 8/11 så nu glädjer jag mig riktigt eftersom det inte är så långt tid kvar! Hur har ni det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143687503
Eirie Skrevet 19. oktober 2011 #42 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ååååå Så moro at dere begynner å få litt mage <3 Det er så fint! Magen min er som den pleier å være, men den er blitt pyttelitt hard helt nederst. Veldig merkelige greier det her, kjempemorsomt alt som skjer i kroppen! Godt å høre at du jobber gradert nå Svenskan! Det er ikke godt å stresse og jobbe mye når du sliter med den migrenen. Da er det bedre å prøve å slappe av litt, for trøttheten går forhåpentligvis over etterhvert. Her i gården er det bare moro for tiden. Vi er kommet til uke 11, og har vært hos Heldås igjen idag/går, og så et pyttlite menneske - ca seigmann størrelse - som vinket og turna rundt for oss. Alt i skjønneste orden. Veldig betryggende og godt å vite. Blør fortsatt hvis det er sengekos, så vi er litt avholdne for tiden ;P Gled dere så mye til å kikke på krabatene! Det er skikkelig spennende, vi så armer/ben/hode og faktisk profilen med nese osv allerede nå. Bare tenk hva man får se i uke 17-19! Ps. Hvordan går det med billappen Sheipo? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143700074
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 21. oktober 2011 Svenskan: haha så morro at du har ul den 8/11 jeg har 9/11 Eirie: så deilig og ha kommer til uke 11 da! ikke lenge til de magiske 12 er over:) Har dere fortalt nyheten til mange enda eller venter dere fortsatt på at ukene skal gå? Så gøy og se det lille nurket! gleder meg sååå veldig! dagene flyr unna her etter mye jobbing etter at Butikksjefen har blitt sykemeldt, så det skal bli deilig når neste uke er over:) - Skjønner at man blir litt skeptiske til sengekosen når man blør litt:/ men det er jo fint at alt virket greit på ul ihvertfall:D Billappen kommer seg godt her ja;) har fått oppkjøring i slutten av november, så håper jo at jeg skal bestå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143706330
svenskan87 Skrevet 1. november 2011 #44 Del Skrevet 1. november 2011 Hej tjejer! Hur är formen med er? Här är jag fortfarande sjukskriven på 50% och jag njuter det. Än har det inte hjälpt mot migränen men det har hjälpt mot stressen. Måste även berätta att vi har fått lägenhet på Stathelle Har fått en jätte fin och stor (85 kv) lägenhet ca 300 meter från barnets farmor. Så det kommer bli helt perfekt! Har stressat väldigt mycket kring att vi inte haft någon lägenhet. Det var först prat om en lägenhet på Stathelle men när vi väl fick se den så skulle den bli så liten och dyr och vi kunde inte flytta in fören runt barnet skulle födas. :-/ Men nu har vi hittat en annan så till helgen ska vi skriva kontrakt och börja flytta in! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143741607
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 1. november 2011 Hei svenskan! Her er formen fin vettu! kjenner det begynner og bli mye trykk på bekkenet nå, og tror jeg snart må få gjort noe med det:( kjenner det gjør ekstra vondt etter jobb. Så fint at det har blitt mindre stress for deg! sikkert deilig og få noen dager ekstra i uken til og pleie deg selv om magen:) Utrolig bra at dere får flyttet nå! også så godt med plass også! Blir sikkert perfekt med en liten en der:) Sikkert helt passe tid i svangerskapet til og flytte på også. Magen er ikke så altfor stor og man har godt med tid til og gjøre klart alt med leilighet og møbler før babissen kommer:) Da blir vi nesten naboer vettu;) hehe Jeg bor midt i mellom stathelle og langesund:) Og alt bra med deg Eirie? Gi et lite pip! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143743160
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg tenkte at om dere er på facebook kunne dere kanskje lagt meg til der? om dere synes det blir for personlig/for tidlig så er det helt greit, det er helt opp til dere altså Jeg føler at jeg har blitt så godt kjent med dere:D Jeg sender navnet mitt i personlig melding her på BIM så kan dere legge meg til om dere vil det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143751641
svenskan87 Skrevet 8. november 2011 #47 Del Skrevet 8. november 2011 Hur står det till Erie? Det var længesen vi hørde från dig.. Jag har iaf varit på UL idag och jag væntar mig en gutt!! Ær så glad att vi fick det bekræftat till 100 %. Vi fick se "det tredje benet" i 3D UL. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143764413
Eirie Skrevet 15. november 2011 #48 Del Skrevet 15. november 2011 Hei jenter! Jeg har har vært på ferie og jobba endel, så jeg glemte hele BiM en liten stund. Beklager! Her går det greit! Jeg er kommet til uke 15, har ikke noe mage som synes ennå, men sånne rare luftboblefølelser innimellom! Det er veldig spennende! Formen er rimelig god, jobber mine 65% på natta, og har begynt å jogge ordentlig igjen etter å ha sovet bort et par måneder. Veldig bra å lese at det går fint med dere! Har jo tenkt på dere innimellom, men glemt å sjekke! Hvordan gikk det på UL Shiepo? Vet du om det blir gutt eller jente nå? Skal sjekke innom oftere nå, så skrives vi snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143786214
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 15. november 2011 UL gikk fint:) Lille GUTTEN (!) var i fin form, men hadde litt lite hode i forhold til hvor mange uker jeg var på vei, men kroppen var i riktig størrelse. Han sa at det ikke var noe og bekymre seg for, og at vi skal tilbake 15 desember for og se at utviklingen er som den skal:) eller sto alt bra til:) Har slitt med lavt blodtrykk og er nå 100% sykemeldt og går over på 50% svangerskapspenger ifra neste uke. Er mye svimmel, og holdt på og gå i gulvet på jobb for 2 uker siden. utrolig ubehagelig, men det er bedre når jeg ikke stresser så mye. Kjenner det desverre hver da enda,sammen med en del kynnere og kjenner at jeg ikke kan gjøre hva som helst. Var i barnedåp i Brevik på søndag, og måtte nesten reise hjem:/ Annet enn det føler jeg meg jo helt frisk! så det er kjederlig og gå hjemme.. men men, får håpe jeg blir bedre etterhvert:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143786859
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 19. november 2011 da var lappen i boks også så nå begynner det og bli ganske klart for den lille krabaten her:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143439517-flere-fra-unge-gravide-fra-grenlandsomr%C3%A5det-her/page/2/#findComment-143799896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå