Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Men det blir nok et augustbarn, har innfunnet meg med det nå Så lenge babyen har det bra i magen min og er frisk og fin når h*n kommer ut så er alt bra. Men spørs om jeg får sove i natt, naboene synger "de går likar no" i kanon... det kan bli en lang natt...
tuss2011 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 hehe, føler med deg Jeg er riktignok ikke på overtid, men vi hadde en avtale, babyen og jeg, at han skulle bli julibaby... Har fire dager til termin Og nærmeste nabo er riksvei, og på begge sider av den veien er det fest... Your body is a wonderland og Summer of 69 i skjønn forening... Haha, er det muuuuulig
aliceieventyrland Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Her blir det også augustbarn...fem dager på overtid og ikke no som tyder på at det skjer idag heller. Skal få akupunktur av jordmor og strippes i morgen, krysser fingre for at det kan hjelpe. Må da snart være vår tur....
Kristin43 Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 jeg var også overbevist om julibarn, selv om jeg har termin om tre dager. Det er fordi begge guttene kom før tiden - tror jenta er litt kostbar jeg...
Ellois Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 7 dager på overtid her og føler med deg! :-) Var sikker på at det ble et julibarn, men ser mer ut som et augustbarn, ja! Små luringene... ;-) Skal på kontroll i morgen og settes igang til uka, hvis det ikke skjer noe. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå