Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Det er ikke fullt så ille da, men jeg har faktisk noen små flekker der jeg har mistet håret! Hva skjer da? Flere som har opplevd det? Hva kan hjelpe? Idag så jeg et bilde av meg selv som er tatt tidligere på dagen idag, og jeg ser faktisk en blank flekk på toppen av hodet mitt!!! Skal begynne å ta b-vitaminer igjen, men hva mer kan gjøre susen?
Guttemamma87 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Tror nok ikke du blir skallet, men jeg har hørt at enkelte mister mye hår. Men det kommer tilbake. Jeg har motsatt så jeg har snart ikke hårstrikk igjen som kan romme håret mitt. Ikke så kjekt det heller for jeg ser ikke ut på håret lenger... Men om du begynner å synest det er veldig ubehagelig så ber du om en legetime. De vet svar!
Anette_23 Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 jeg sliter med noe av d samme. mn d viste seg at jg manglet div vitaminer så jeg må ta X-antall vitaminer nå hver dag. håper d funker.. men er ikke noe gøy. hør med legen eller jordmoren din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå