Gå til innhold

Er clearblue graviditetstest med ukeindikator den sikreste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Clearblue sitt produkt for å finne ut av eggløsning, totalt bortkastede penger for å kjøpe et kjent merke.

Når jeg skulle teste meg kjøpte jeg heller de 2pk billigtestene på Apoteket og testet heller flere ganger. De fungerte helt fint! :D Hvis du prøver å bli gravid så tror jeg ikke de tar feil uansett. Er du så er du og da gir de beskjed ;)

Nå prøvde vi lenge på den i magen, 2,5 år. Hadde også 3 MA'er i den perioden.

Var en smule "testoman" i perioder, og har prøvd ut en del forskjellige merker.

Dette er min erfaring:

Den beste på apoteket: Lifeline, slår tidlig ut og har ikke fått falsk positiv med dem

Dårligste på apoteket: CB+ (gir falsk positiv) og RFSU (slår veldig sent ut)

Beste på nett: Billige strimler fra billige-tester.no, koster nesten ingenting, slår tidlig ut og har aldri fått falsk positiv med dem.

Dårligst på nett: Strimlene fra babytime.se og ebay. Gir falsk positiv i hytt og pine, men når du først er gravid, gidder de ikke vise det...

Det at CB selv sier at de er 99% sikre, betyr ikke at de er det.

Som sagt, har jeg flere ganger opplevd å få + på CB+ uten å være gravid. Har også hørt om andre som har opplevd det samme.

Annonse

Kjøp den digitale fra cb. Ukeindikator er jo bortkastede penger om du vet når sånn ca du ble gravid.

Jeg brukte en test fra apotek + (tror jeg..eget merke, lilla pakke). Billig og grei. Viste to streker dagen før ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...