Gå til innhold

Jeg er så sint for tiden. Skal ikke noe til før jeg kjefter på de små :(

Anbefalte innlegg

Men nå er det skjerpings. Jeg er så sliten hele tiden, og lunta er så kort. Jeg biter tennene sammen stadig, det skal jo ikke være slik å være tobarnsmor til søte barn på 4 og 7?

Noen råd?

Fortsetter under...

Samme her... Bare at her er det 3-åringen som får merke det. Har flere ganger sagt til meg selv at nå må det bli slutt på utbruddene mine - skulle jo tro det var jeg som var 3-åringen.

Barn er ikke alltid søte, og voksne er ikke alltid tålmodige. Jeg merker at det hjelper på lunta å skaffe seg nok søvn og ikke ha for hardt program, men det er ikke det enkleste når jeg har en nyfødt og det er ferie. Ja, ja - nå er det snart hverdag igjen...

Håper du får mange kloke råd her som jeg også kan lære av!

Sånn er det hjem hær å. Jeg eksploderer av å til. 4 åringen min er i en vanskelig periode, vært d i 2 år nå,men han blir bare vær. veldig aktiv,knuser ting,slår,ødelegger,kliper,kauker osv. har slike anfall gjennom hele dagen og et munnbruk som ikke ligner grisen. 6 åringen for gjennomgå av lillebroren så må hele tiden megle mellom de. å lillesøster på strax 3 mnd får også gjennomgå til tider så må hele tiden passe på. Er kjempe sliten jeg å, stovskiftet er helt på trynet, hendene er vonde osv.

tar meg i nakken vær dag å jeg har blitt tålmodigere og er striks med grenser. Men av å til så hjelper d ikke å telle til 1000. Mannen er sjømann så oppdragelsen ligger på meg :)

trenger råd jeg å hehe. du er iallefall ikke alene med å ha d sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...