Gå til innhold

Amming og hengebryst! Noen som får det til?! HELP..

Anbefalte innlegg

Brystvortene mine peker nedover .. Jeg finner det derfor lettere og amme liggende. Jenta mi vil ikke ta pupp når vi sitter, tror kanskje det er fordi det blir altfor spent på brystvorta at det ikke er like mykt og fint rundt ved areolaen som når vi ligger :-P Noen som har det likt??

Har ikke veeldig hengebryst, men nok til at dette er et problem..'

På sykehuset sa det at jeg hadde såå fine ammebryst.. Men søren, dette får jeg ikke til!!

Jeg må liksom `holde` brystet litt oppe når jeg skal prøve og sitte og amme....

Noen som har noen gode råd ang dette?

Noen som får til og amme i sjal eller bæreseler? Vil så gjerne få til og amme sittende eller i sjal (meitai)... :-(

Jenta mi blir bare irritert... Hun er 4 mnd.

Har vært og sett på tips på AMMEHJELPEN.NO men der har jo alle "struttebryst".. :-P

Fortsetter under...

Har hatt akkurat samme problem som deg med begge mine. Særlig eldste var et helvete siden han var så urolig når han skulle spise. Minstemann var roligere og da gikk det stort sett greit hvis jeg brukte ammepute. Har du prøvd det? Jeg brukte en som var litt fast i fisken. Ellers har det å ligge og amme vært løsningen her dessverre, men vet godt hvor avhengig man da blir av en seng. Ikke så lett å amme borte da. Jeg måtte også holde brystet oppe, og da var det jo nesten umulig å samtidig holde babyen. Et tips kan være å bygge opp under brystet med en gulpeklut eller lignende, slik at brystvorta kommer lengre opp. :) Håper du finner en løsning, du er hvertfall ikke alene om å streve med dette. :)

Bra man er flere! Skal snart ut og reise.. Og da kan jeg ikke legge meg ned i flyet og amme liksom.. :-P Ikke tar hun flaske heller! Heldigvis er ikke flyturen lang, men tenk når hun blir sulten og vi er i farta! uff og uff... Får prøve og kopp-mate hun i morgen og se hvordan det går.. Hvis ikke det går har jeg ingen anelse om hva jeg gjør! Hjelpes... :o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...