Gå til innhold

Hvordan reklamere på flatpakkede møbler da?

Anbefalte innlegg

Gjest overlord

Har kjøpt fire kommoder på Skeidar. Tilsammen gikk det med seks timer til å montere disse. Etter ei lita uke faller de mer eller mindre fra hverandre (og det er ikke montøren det er noe i veien med).

Problemstillingen her er jo at det hjelper ikke meg å få tilbake pengene eller noen andre kommoder sålenge disse også er flatpakket. Det er jo arbeidet med å montere dem som virkelig suger.

Spørsmålet mitt er altså: hvor rimelig/urimelig er det å kreve nye kommoder ferdig montert. (må jo i tilfelle være en annen type med bedre kvalitet, betaler selvsagt mellomlegg om de blir dyrere).

Fortsetter under...

Om dere ikke får til å sette sammen flatpakker, bør dere kjøpe ferdigmonterte møbler. Du kan reklamere på de varene du har fått, men må nok regne med å få nye flatpakker. Foreslår å leie inn noen som er flink til å montere slikt (seriøst, om alle kommodene faller fra hverandre er det noe "i veien med" montøren). Har satt sammen masse flatpakker, og alt står enda (unntatt et skikkelig billig skap fra Jysk - tabbekjøp).

Annonse

Gjest overlord

Det er noe galt med kvaliteten! De var relativt rimelige (800 kr per stk), men de burde jo kunne brukes likevel.

De tok lang tid å montere fordi alt skulle limes med en spesiallim.

Jeg gidder ikke legge ut CV til montøren, men kan avsløre at vedkommende er håndverker og altså ikke er min mann eller jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...