Gå til innhold

Uke 22 og fremdeles ikke en eneste kynner...normalt?

Anbefalte innlegg

Er førstegangsgravid og lurer litt på når disse kynnerne egentlig kommer? Har hørt at de kan komme allerede i uke 12, men jeg er snart i uke 23 og har ikke hatt en eneste kynner. Noen som vet om det er bekymringsverdig? Kjenner litt liv i magen nesten hver dag (små bevegelser/spark), og magen har blitt STOR, men ingen tegn til sammentrekninger av noe slag...

Fortsetter under...

Hei! Jeg er i uke 32 nå og hadde mine første kynnere for noen dager siden. Forstår ut fra de andre på 3.Trimester-siden at det er ganske normalt å ikke få det så tidlig. Kanskje fordi vi er førstegangs?

Jeg lå i 7 timer med sterke kynnere vi trodde kunne være rier.

Regner med at det var fordi jeg startet på bringebærkapsler dagen før og disse tydeligvis har en tendens til å fremkalle kynnere.

( http://www.barnimagen.com/forum/thread/143430327 )

Bare slapp av og nyt tiden før de kommer, de kommer nok garantert! ;)

Lykke til videre!

førstegangsfødene kjenner det mye senere enn flergangsfødene. det kommer ofte litt senere. Flergangsfødene merker det nok ofter fordi det vet hva de skal kjennes etter. i mitt første svangerskap hadde jeg nesten ikke kynnere i det hele tatt, men i dette har det vært ekstremt. men self, er jo fra svangerskap til svangerskap;) men tror ikke det er noe bekymringsverdig.." kynnere varmer opp kroppen til fødselen" og oppstår mest når du er i bevegelse, strekker deg, anstrenger deg osv. visst du er i lite bevegelse kan det være du ikke merker dem :) ring til jordmor visst du er i tvil:) dette er bare hva JEG har fått erfart;);)

Annonse

Jeg er annengangs og uke 22 og har ingen kynnere ennå. Forrige gang hadde jeg litt kynnere fra uke 36, men ikke noe voldsomt.

Det viktigste er at du kjenner liv. Så lenge du kjenner liv hver dag så trenger du ikke bekymre deg for noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...