Gå til innhold

Å kjøre 30 min hver vei til jobb..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det, og kan vel si at man blir vant med det. Selvsagt kunne jeg ønske jobben lå rett ved her jeg bor, slippe de ekstra tidlig minuttene på morgenen, og veien hjem på ettermiddagen. Men så lenge man trives går det meste.

30 minutter er da ikke lang vei!

Fra jeg drar hjemmefra, via bhg (blir sfo/skole til høsten, da) og til jeg er på jobben, så går det over en halvtime, og nei, jeg synes slett ikke jeg har lang vei til jobb. Mellom 20 og 25 minutter i faktisk kjøretid.

Annonse

Vi har alltid hatt 30 min hver vei til jobb, men nå har vi flyttet og her tar det 2 min å GÅ til jobb; Fantastisk :)

Men er det en jobb du har veldig lyst på og tror du kan trives med, blir en veldig fort vant til 30 min hver vei:)

Jeg bruker ca 2 timer en vei til jobb hver dag. Så ca 4 timer totalt går med til reising. Nå venter jeg straks mitt første barn og har fått en ordning etter permisjonen slik at jeg kan jobbe 4 dager på et kontor som ligger bare 10 minutt fra hjemme og en dag på det vanlige kontoret. Noe jeg gleder meg til! Men har pendlet dit i 4 år og har ikke hatt særlige problemer med det!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...