Gå til innhold

Når man har tenkt "julibarn" i nesten 10 mnd er det ikke så lett å omstille seg til "augustbarn" :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det fortsatt er juli i morgen, men da har nevøen min bursdag og jeg tenkte han kunne få lov til å ha bursdagen sin for seg selv... det er nok sjalusi ute og går der uansett (han fyller 8 i morgen), han synes ikke det er så veldig stas med små fettere og kusiner som tar oppmerksomheten (han er enebarn...). Men, nok om det...

Ser ikke ut til at jeg får noe baby i dag, selv om det var det vi hadde "avtalt", babyen og jeg, at den skulle ut i dag... I stedet sitter jeg her med økende mengder vann i kroppen, men ellers omtrent ikke en eneste kynner eller noe annet som tyder på en fødsel.

Og naboen skal ha fest i natt så spørs hvor mye søvn det blir på oss, så da er det vel typisk at fødselen setter i gang i det de siste gjestene går hjem? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg. hadde termin i går jeg, og joda er vanlig å gå over osv, men va å innstilt på ett julibarn :P jaja får uansett ta tiden til hjelp.

Skrevet

Avundsjuk - stackars lill kille! Nästan du ska föda på trass!;0)

Massa lycka till båda två! :)

Skrevet

Jeg har også avtale med lille tulla skal komme i helgen, er fullmåne i kveld så vi krysser fingrene for at det skjer noe

Skrevet

Bamsemomsen: Det er ikke fullmåne i kveld, det er nymåne :)

:)

Skrevet

Har også vært innstillt på å få før, men når termindatoen har nærmet seg har jeg innstillt meg på å gå over. Slapper bare av, og tenker at skjer det så skjer det, om ikke så blir det neste helg!:)

Skrevet

Ja, det er jo ikke noe mer jeg kan gjøre nå enn å vente... :) Jeg går jo ikke akkurat rundt i ring på gulvet her, hehe. Har heller lagt endel planer framover jeg, som heller får avlyses ;) Neste helg høres veldig lenge til da.... men skal på akupunktur i løpet av uka, så kanskje det setter i gang noe. Løp endel i trapper i går (helt ufrivillig, ikke for å sette i gang noen fødsel) og fikk ikke så mye som en kynner... ble bare grusomt varm! Så da fikk jeg testa ut den teorien ;)

Skrevet

Har også lagt noen planer og det er litt greit, så slipper man å tenke på at man er over tiden;) har prøvd mange kjerringråd. Men som mannen min ville si: kjerring=udugelig. Så nada har funka, hehe. Bare murringer og kynnere. Har også sprunget opp trapper.. ble nu svett i det minste, hehe. Neste helg går fort:) har time på sykehuset fredag, så da skal jeg be om å bli satt igang av ulike grunner. Har ikke lyst å bli satt igang av erfaring fra sist. Riestorm uten pauser. 40 min fra 4-10 cm, men det hele varte fra 17-22.25. Så håper på en naturlig start!:) tvi-tvi;)

Skrevet

Jordmor lovte meg julibarn igår da jeg var på kontroll etter vannet gikk. Men etter snart to døgn uten ett lite hint til rier eller har noe sånn sammentrekninger kan det ende opp med at jeg må gå helt til mandag. innlagt på sykehuset med intavenøst penicillin og vannet hoper seg opp siden det er uutholdelig varmt....dette er jammen en tålmodighetsprø ...

Skrevet

Holahopp: stackars dig!! Jag trodde du hade fött! Och inlagd :( det unnar jag dig inte!! Hoppas det kommer igång av sig själv så du får din bebis i helgen! :)

Skrevet

Han her vil ikke se dagens lys virker det som! ufattelig frustrerende. Jeg håper og riene vil starte snart. Trodde aldri jeg skulle glede meg til smerter...hehe

Skrevet

Skickar goda tankar till dig!! Och kryssar fingrarna på att det sätter igång snart! :0)

Skrevet

Lykke til holahopp! Mandag var jo fryktelig lenge å vente... Håper det setter i gang av seg selv nå veldig snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...