Gå til innhold

Hodepine.... Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irasjonell tenking når uante høyder i dag.

Jeg har så å si ALDRI hodepine (kun etter fest kan det hende at "hjelmen" er trang, ellers aldri)

I går var jeg skikkelig kvalm(gav seg når jeg fikk mat), å hadde hodepine hele dagen. la meg i går kveld i god tro om at hodepinen ville være borte i dag, men den gang ei.

Har hatt hodepine i hele dag, litt "ør", å slapp i kroppen.

I dag er det 4 dager siden jeg hadde positiv EL test(jepp vi hoppet i høyet den kvelden;)

men dette kan da ikke være svangerskapstegn? d er da alt for tidlig?

Håper noen kan snakke litt fornuft til meg, så kanskje jeg slutter å google "tidlige svangerskapstegn" ... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er sv.skapstegn. Jeg har normalt sett migrene jeg. Men når jeg gikk 9 mnd gravid så hadde jeg ikke vondt i hode en gang. Å etter det så har jeg nesten ikke hatt migrene eller vondt i hode. Så tviler på at det er noe tegn på graviditet. Men alt er individuelt. Men tror ikke det er noe hovedtegn. kanskje det er litt tidlig også ja.

Skrevet

Jeg selv fikk hodepine og var svimmel, tok test og den var negativ.

Testet på nytt en uke senere og da var den positiv.

Det kommer ann på hvor mye hcg du har i kroppen. Så det kan være hormonene i kroppen som "leker" med deg.

Lykke til

Skrevet

Jeg var også plaget med hodepine i mine svangerskap. Sjelden migrene-vondt, men ofte lett hodepine. LYKKE TIL :D

Skrevet

Oi oi... :)hadde faktisk ikke trodd at hodepina hadde noe med dette å gjøre, men det kan kanskje se lovende ut. ( her klamrer jeg meg til alle håp desverre).

I dag har hodepinen avtadd, den er ikke like fremtredende, men den ligger fortsatt å lurer litt i hodet. I dag våknet jeg faktisk klokken 08.00, på en lørdag av at jeg var sulten. d har ikke skjedd før, bortsett fra den ene gangen jeg var gravid (mistet i MA i uke 13 da).

Åsså kvisene da, store, vonde å røde som fyrtår... føles som om jeg er rett på tur inn i puberten .. hihi.. jeg krysser fingrene nå altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...