Flue på veggen Skrevet 30. juli 2011 #1 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei! For litt over en mnd siden mistet jeg en liten spire ved en SA. Jeg vet ikke helt hvor langt jeg var på vei, fordi graviditeten ikke var planlagt, men en plass mellom uke 5 og 7 er nok riktig. Selve SA gikk hardt innpå meg, men mest fordi jeg var usikker på om det var en SA, om alt var ute og om jeg eventuelt måtet gjennomføre utskraping eller medisinsk abort. Det gikk 4 dager til jeg fikk bekreftet at det var en SA, og etter det har jeg bare vært lettet over at det var over, og at kroppen hadde ordnet opp selv. Jeg møtte sommerferien med friskt mot og har kost meg med vin,øl,spekemat og deilige oster. Nå er jeg så vanvittig heldig at jeg har testet positivt igjen, og trodde jeg skulle være litt lei meg eller svært redd for en ny abort. Men faktisk så har ikke disse tankene meldt seg enda... Hvilken erfaring har dere??? Blir det neste svangerskapet etter en SA bare en lang bekymring? og når klarte dere å senke skuldrene? Jeg kjenner at jeg atter en gang begynner å se på barnevogner og har den innstillingen at jeg bare må ha trua denne gangen også! Samtidig er jo dette en gonyhet til alle der ute som har opplevd en SA, det kan gå måneder og år før man blir gravid igjen, samtidig som det kan gå ca 1 mnd fra SA til de første symptomene kommer på nytt! Jeg sender gravidstøv til alle som har opplevd å miste en eller flere spirer og må innrømme at det har vært en god støtte å lese inne på dette formuet God helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143438478-hvordan-v%C3%A6re-glad-n%C3%A5r-man-er-gravid-etter-en-sa/
anna t Skrevet 31. juli 2011 #2 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei Gratulerer med ny graviditet Jeg har ingen erfaring med dette, for jeg ligger litt etter deg i løypa. Mista for 2 uker siden. Men jeg hadde bare lyst til å si at det var fint å lese innlegget ditt. Jeg har fortsatt lyst på et barn til selvfølgelig, men jeg gruer meg litt til å bli gravid igjen, for jeg er så redd for at jeg kommer til å være redd for å miste hele tida. Godt å se at det går an å gå videre og glede seg over den nye graviditeten. Håper du får 9 lykkelige og problemfrie måneder Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143438478-hvordan-v%C3%A6re-glad-n%C3%A5r-man-er-gravid-etter-en-sa/#findComment-143439771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå