Gå til innhold

Handler dere hos Jysk, Eüropris ol. ...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg handler der.

Har sofa og sofabord, skrivebord, bokhyller og stoler fra jysk. Er noenlunde fornøyd med sofaen, og veldig fornøyd med resten, spesielt salongbordet som er heltre eik og i enkel utførelse.

Men ikke alt har like god kvalitet, ville sett nøye på det og tatt en avgjørelse på om jeg ville ha det basert på kvalitet i forhold til pris...

Jepp, handler både hos Jysk, Europris og nille, jeg. :-) Men bare småstæsj, overhodet ikke møbler. Det er vi ferdig med. Klarer du å finne møbler med dårligere kvalitet enn det de har hos Jysk, så er du god! Det måtte i så fall bli på Europris...

Kjøp deg garderobeskap hos en møbelforhandler eller f.eks. på Ikea.

Annonse

Jeg har handlet litt på Jysk, jeg forventer ikke at det er veldig kvalitet over det. For øyeblikket har vi mange små unger i huset, så dyre møbler med høy kvalitet står ikke høyest på prioriteringen. Det vi har er vi fornøyde med, hylla jeg akkurat kjøpte er jeg veldig fornøyd med.

Europris har vi handlet litt på. Kommer veldig ann på hva vi skal ha. Handlet endel tegnesaker der, og det er vi veldig fornøyd med.

JYSk har helt for jævlig kvalitet på møblene sine. Har ikke møbler derfra selv, men kjenner flere som har, og møblene blir løse og slakke fort. Faller nesten sammen. Har også ligget i en seng fra jysk, og det var ikke en god natt. Dessuten er det elendig service der, det har jeg erfart selv

Vi kjøpte garderobeskap til datteren vår på Jysk, regnet med at det ville få hard medfart og derfor kjøpte vi en billig tredørs med "speil". Det har holdt fint i to år nå, og jeg er faktisk gledelig overrasket og tror kanskje det kommer til å holde til hun skal bytte rom om to-tre år.

Annonse

Synes det er litt merkelig at så mange er negative til møblene hos jysk. Jeg har spisestue, sofabord og tvbenk i heltre eik fra Jysk, og det er så kraftige møbler at ingen ting klarer å ødelegge det.

Datteren min kjøpte et stort garderobe skap derfra, og det ser like pent ut og holder like godt sammen, som det vi foreldrene kjøpte fra Skeidar omtrent samtidig.

Uansett hvor man handler må man se varen an. Skeidar er ikke alltid kvalitet, og jysk er ikke alltid søppel;-)

Ja det gjør jeg, har ikke kjøpt sofa på Jysk men kjøpt seng en gang og den var helt fin den.

Synes det er greit å kjøpe billig så lenge man er fornøyd med det selv.

Jeg er av den oppfattning av at man trenger ikke å kjøpe dyrt for å være fornøyd. en annenting er at om man kjøper et kjempe dyrt møbel er du nødt til å beholde det leeenge selv om smaken forandrer seg. heller litt billig og mulighet for å bytte ut enn dyrt og måtte ha det når man ikke liker det.

Jeg har spisestue og sjenk fra jysk. Den ene stolen har løsna litt i skrua, men ikke verre enn at vi har skrudd den til igjen. Har hatt det i 5 år, like fint enda.

Hadde en gang stellebord fra jysk, det hadde vi i 3 år til det ikke var behov for det lenger. Nå står det hos pappaen til eldstemann og blir brukt til barn nr 3, og er like helt.

Har en sovesofa fra jysk, den er suveren.

Har utemøbler fra jysk, de holder helt supert!

Hadde en seng fra jysk en gang og, den var helt flott den og!

Så ja, jeg handler på jysk, og syns det er helt greit. Så lenge jeg ikke har noe forventninger om service så er det helt i orden ;o)

Ja.. Kjøpte et "vitrineskap" på JYSK med glassdører, eik/eikefiner. Er vel 3 år gammelt og ikke noe galt med det... Kjøpte også et annet skap nettopp, med masse plass til kopper og kar... Kostet 2000 kr, regner med at lignende andre steder ville kostet 10000 mer??? Har ikke montert det enda da, for stua skal males om først...

En kommode med 9 skufffer er også kjøpt der, og sengene er ok.. Hmm, har faktisk kjøpt det meste på Jysk av nyannskaffet... Kjøpte "ferdigmonterte" (DYRE) nattbord på Møbelringen... Der måtte jeg skru sammen og montere skuff og dør selv... Montert og montert Fru Blom!!

Har aldri handlet møbler på disse butikkene, men funnet mye greit på Europris. Jysk har jeg også hørt mye negativt om.. Skulle egentlig kjøpe et lite utebord der en sommer, men da jeg kom til butikken spurte ho som jobbet der om jeg skulle ha det ute? "Ja, det burde jeg ikke ha, for det rustet så fort i stykker" Ble ikke noe bord der for å si det sånn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...