*H* Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Vi har en Milla Sofie nå, og bruker kun Milla på henne. Ønsker et navn som matcher, kanskje på M. Men det eneste vi er opphengt i er William, og det passer jo ikke sååå godt.. Har dere noen tips? ekke helt into de særeste navna, men kom gjerne med alle med forslag
♥ Min engel ♥ Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Hmm, kommer kun på Mikael, Marcus, Mathias Vanskelig å komme på sånn i slengen.. Hehe
♥ Min engel ♥ Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Ps: William er jo bare helt nydelig, har en nevø som heter det det
Mrs. Charming Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Milo, Matheo, Mats, men jeg tenker også på Liam, Leon, Theo...
Emma +??? Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Må jo bli Mads:) det skal vår hete...verdens fineste navn;) passer jo perfekt til Milla og.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Mio! Verdens søteste og fineste navn! =) (sønnen min heter det )
Kløna Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Max Det skal gutten min hete. Jeg syns det passer fint til Milla også!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Jeg syntes William passer med Milla jeg da, om man tar M og W på hodet ser de jo nesten like ut, og begge navnene har to ll'er, he he. Og om man sier William baklengs så blir det nesten Milla
*H* Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2011 Jeg liker Mads godt, men jeg tror ikke jeg får gjennomslag siden vi har det i familien - stebroren min heter det... Markus er fint da, kanskje jeg skal forsøke meg på det her. Mio minner meg veldig om min venninnes hund Milo, hehe, så det blir nok ikke noen Mio her.. men enig i at det er fint! Og ja, William er nydelig, men jeg er liksom ikke helt sikker på det. Og det er så dumt å "angre" seg etterpå. Kanskje Markus da, eller Mads.. Takk for hjelp, og er det flere forslag, så kom med det!
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Max William Mads William Kule dobbelt navn!! Mads Magnus Synest alle disse klinger så fint til Milla:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå