Gå til innhold

Hjelpes, naboen tror aldri at barna hennes gjør noe galt:(

Anbefalte innlegg

I dag hadde de nemlig vært i vår hage og tatt opp noen gulrøtter samt urter som jeg dyrker, stod selv og så på hva de drev med. Da de kom forbi huset vårt konfronterte jeg barna hennes med hva de faktisk hadde gjort og at det var altfor tidlig og ta opp gulrøtter nå:(

Da svarer moren: Men kjære deg, vi kom hjem i går og guttene har ikke gjort dette som du påstår! Neivel, da må vel dobbeltgjengerne til ungene dine også bo i nabolaget. Fint at du tror så bra om ungene dine at du tror at de aldri gjør noe galt:( Blir så himla irritert på slike foreldre:(

Fortsetter under...

Jøss, har du og jeg samme nabo, HI?

Æh... Nei, vent, det har vi nok ikke, for hos våre naboer så er det stort sett bare "voksne" folk, som heller aldri gjør noe galt... Men selv kan de holde så mye leven de bare orker...

sånn er d hær å, har en del naboer som alltid skylder på andre sine barn. deres barn gjør aldrig noe galt. blir gal jeg. men går jo ikke an å konfrontere foreldrene med det heller, de blir jo bare nesevise. blæææ.

Har en gutt jeg som bruker å komme på besøk, å på den tiden han er på altan me mine gutter har han spyttet,ødelagt leker,mast om mat,drikke,dyttet,slått osv. men ifølge mor gjør han aldrig noe galt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...