Gå til innhold

Teutonia - umulig å få tak i?

Anbefalte innlegg

Nå hadde jeg (nesten) bestemt meg for å kjøpe en Teutonia BeYou.

Etter en massiv ringerunde innser jeg at det ikke blir så enkelt. BarnasHus selger den ikke lenger, det gjør ikke Babyshop heller :(

Så ringte jeg en barnevognsbutikk på strømmen, de kunne eventuelt bestilt den til meg, men da måtte jeg beregne 10 - 12 ukers leveringstid, kanksje enda litt mer fordi det har vært ferie nå. Det synes jeg blir litt lenge.

Så da prøvde jeg å ringe til sverige. På Charlottenbergsenteret er det visstnok ingen butikker som selger vogner etter at babyproffsen har lagt ned. Jeg forsøkte babyproffsen på Nordby også, men der kom jeg til et telefonnummer som ikke er i bruk. Kanskje det betyr at hele kjeden er lagt ned?

Lilleprinsen selger jo disse vognene, men jeg er litt ukonfertabel med å kjøpe den u-sett.

Fortsetter under...

Teutonia har vel alltid hatt lang leveringstid, så det kan det hende du må regne med uansett.

Jeg lurer på om ikke Barnas Hus er i ferd med å ta den inn igjen. De hadde hvertfall noen Teutonia inne her i Bergen nå.

Har du hørt hos Rudo forresten, det var kanskje de du var i kontakt med på Strømmen?

Det er en forhandleroversikt på teutonia.no, men den tror jeg ikke er helt oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...