Gå til innhold

Hvem har mensen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt spennende å se hvem av oss som kan "følge" hverandre rundt EL og forventet TR:) kanskje vi kan slå følge inn i første tri, eller rett og slett bare blåse ut litt om det trengs! Jeg fikk mensen igår og er nå inn i min 2 pp. Har en to åringmfra før, verdens søteste snupp! Hun var ikke planlagt og dermed gikk det FORT sist. Litt stressetnfor at det ikke gjør det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:( snart ferdig så vi kan begynne å prøve igjen:) krysser fingrene på at jeg har syklus på normale 25-26 dager. Hadde på 23 dager forrige syklus og selvom det ikke er mange dager forskjell så syns jeg det utgjør mye alikevel!

Her prøver vi også på nummer to. Tok 9 mndr da og er i 11 pp nå så håper det klaffer snart:)

Skrevet

Jeg har hatt kraftige blødninger i 6 dager nå, begynner å bli mektig lei :( Har aldri hatt så kraftige blødninger før... Men håper det gir seg snart :) Blir spennende å følge med på dere andre som ligger likt i løypa! :)

Skrevet

Siste dagen min nå idag. Mensen er så masete, ååhh. Tampong her og tampong der. Dessuten jobber jeg med en haug med menn som sikkert har sett tampong lageret jeg har her...Neste IKM er i uke 34 en eller annen gang og da er vi i Egypt så det hadde vært ekstra kiiipt å fått den dritt mensen der. Har lagt inn alle mulige EL dager og "sex" dager på iPaden så da skal jeg ha nogelunde oversikt ved hjelp av temping og EL tester (som jeg lovet meg selv jeg ikke skulle begynne med..HAH...etter misslykket 1 pp så spiser jeg hatten min).

Skrevet

Jeg har tantebesøk på 3 dagen nå, 1-2 dager igjen, så håper jeg hun drar på en laaang ferie! :) 4 pp etter prøve-pause..

Skrevet

Hei!

Jeg har mensen på 4 dagen nå, og vil gjerne følge dere alle inn i første trimester om en mnd tid:) det hadde vært noe det:)

Skrevet

Da er vi faktisk en liten gjeng som kan treffe gullfuglen denne mnd:) Så hyggelig. Dette blir min 2 pp og imorgen starter jeg med el tester! Kommer til holde utkikk etter EL som en hauk, ikke bare p.ga unge men faktisk viktig å lære å kjenne kroppen sin også. Meget spent om den stemmer nogelunde med Ladycomben! Vi får kose oss med mennene våre da! Starter ny tråd nå for oss prøvere i August!

Skrevet

Hei slenger meg på her, er snart ferdig så sattser på full klaff denne perioden, jeg går inn i 3 pp. Endelig har syklusen begynt å sabilisere seg etter p.pilleslutt for 1 år siden.

Skrevet

Spennende! Ønsker alle oss masse lykke til denne mnd. Håper spiren sitter for hver og en. Jeg gleder meg sånn til å ha en liten en i magen. Har så lyst på en bebis. På jobben lurer de hele tiden og syntes det er på tide. Stresset sånn i begynnelsen med nr 1 at jeg ikke fikk ordentlig nytet småbarns tiden, blir skikkelig lei meg når jeg tenker tilbake på hvor mye jeg lot amminga ødelegge for den dyrebare tiden. Er ekstra lei meg idag tror jeg, snuppa fyller tre år og er i Larvik hos besteforeldre. Så sitter jeg her helt alene og savner henne og babytiden hennes:(

Skrevet

Hun fyller to og ikke tre. Kan bare blåse i å vokse opp SÅ fort:)

Skrevet

Jeg fikk mensen idag, så nå er det bare å se frem til at den er over og at man kan starte prøvinga :)

Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av eggløsningstester nå, eller om jeg bare skal ta det som det kommer å heller ha sex annenhver dag.

Skrevet

ja jeg har ingen fra før, men nå som vi har begynt å prøve kommer søstra mi å sier at hun skal ha nr 4, enda 3 man ikke er fylt året,hun gråt å var fortvilet, men gleder seg selvfølgelig, og nr 4 er likevelkommen som de andre men det er en ekstra utgift med 4 i forhold til 3. med tanke på bil og sånn. 6,5, 3, 1 å en spisre på vei...

bare så fortvilt skulle helt ha hatt en spire i magen med engang vi begynte å prøve..

får bare ønske lykke til, orker virkelig ikke stresse med EL tester og slik, her koser vi oss og har sex jevnlig.. :D ikke så deppa for mensen i dag, skuffelsen måtte bare få kommet ut..

sånn det føltes mye bedre ut å få blåst ut litt.. :D

Skrevet

Jeg skjønner følelsen. Det virker så enkelt for andre. Sikkert fordi deres fokus ikke hele tiden er på det. Tanken om å bli gravid ligger ikke og ulmer i bakhodet hele tiden slik den ofte gjør nå. Og da hjelper det ikke å si at jeg IKKE stresser eller tenker på det når det svinner rundt i bakgrunnen allikevel. Et hyggelig mål for meg selv er å bli gravid før nyttår, det hadde vært hyggelig. Men slikt kan ikke bestilles dessverre så da må man så godt man kan leve livet normalt.

Jeg begynte å teste EL idag selv om jeg i tillegg temper med Laydycomb.

Kommer til å ha sex annenhver dag f.o.m lørdag t.o.m tirsdag/onsdag 17 august. Kanskje den sitter da.

Men ærlig talt har ikke jeg noe jeg skulle ha sagt som bare har prøvd 1 ordentlig pp.

Skrevet

Hehe, trillerill;) ja tiden går fort! Helt utrolig at jeg har en på 3 allerede! Virker som at det var igår jeg fikk han:) så vi håper på en søster eller bror, men det drøyer visst!

Prøver på el tester denne mnd, men har aldri fått positivt på de tidligere så har ikke de helt store forhåpningene til de.

Vi blir å ha sex annenhver dag sånn som alle mndr og håpe det klaffer. Ellers så tenker jeg at det kanskje snart er på tide å dra til legen snart. Om de kan undersøke om jeg har el en gang i mnd? Noen som vet om de kan finne ut av det på noen måte?

Skrevet

En blodprøve kan vise målinger på pergohormonnivået i blodet! Da finner de ut om dette med el. Noe i den duren:) Jeg gidde heller ikke å kjøpe nye el-tester. Bruker opp de jeg har og holder meg til ladycomben. Siden igår som var siste dagen i mensen og dagen før der igjen og forresten så har tempraturen min økt. Får håpe det fortsetter!

Skrevet

var ferdig med tr på mandag :)

så ikm i uke 34 :D

Skrevet

hm, jeg vurerer også å anskaffe meg en ladycomb... skal sette meg litt inn i hvordan det fungerer så får vi se... forrige pp kjøpte jeg litt dyrere eggløsningstester på nett ( stav tester), og de funket veldig greit i forhold til de strimmeltestene jeg brukte før jul som jeg ikke fattet bære av.... så kan anbefale de hvis det er noen av dere som lurer på å kjøpe inn:)

Jeg er nå i 4 pp etter MA og kjenner jeg er litt utålmodig ja:S Har vel IKM sent i uke 34 eller begynnelsen av uke 35 hvis alt er normalt:)

Skrevet

Henger meg på dere her, var ferdig med tr på tirsdag:) Er ny her inne. Var mye på bim da jeg gikk med førstemann, men "slapp" å være her inne for han satt på 3 forøket, rakk ikke bli så veldig inn i d med pp og sånn.. men nå har jeg gått uten prevensjon i 10 mnd og ingeting har skjedd så her er jeg!! :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Da var det på'n igjen da! Bruker CB fertilitetsmonitoren, 4 pp nå. Ble spurt om en testpinne idag, første etter mensen som stoppet på onsdag forrige uke. Er nå på dag 11 og fikk HØY fertilitet alleredet! Blir litt paff jeg, for jeg som har PCOS skal vel ha sen eggløsning osv... men forrige mnd hadde jeg jo eggløsning på "normal" tid.

Kan det være at vi med PCOS kan risikere å få HØY fertilitet hele tiden? Det er første gang jeg opplever å få HØY med en gang.....

Håper det ikke er så lenge til EL! :)

Flere med oppdateringer? Hva med deg Trilletrill? :)

Skrevet

Fikk tr i dag i, så nå er det inn i 3. pp:)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg trilletrill :) Bestemte oss nå at vi ønsker å få en til nå ;) Har også en på 2 år fra før av, og begynner 2pp. Fikk tanta i går, så da blir ikm rundt den 4.sept ;) Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...