Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt bekymret selv om jeg vet jeg ikke har grunn til å være det. Noen flere som har rolige barn i magen? Tidligere denne uka har babyen sparket slik at jeg kunne se det utenpå, men nå mot slutten av uka er det nesten ingen bevegelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du til neste kontroll, da?

Babyens form og aktivitet varerer fra dag til dag + at det kommer jo litt an på hvordan den ligger og hvor du har morkaka.

Er du veldig bekymret synes jeg du ska ta kontakt med føden (blir vel de nå, siden det er helg). Da kan du høre hva de sier ihvertfall. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite ;-) Lykke til

Skrevet

Har selv opplevd dette rundt 30 uker, tok da kontakt med føden, som ba meg komme med en gang. Ble lagt til lytting av babyen i 30 min og deretter ultralyd. Alt var bra, hun hadde bare snudd seg litt så hun sparket mer innover, men de sa at jeg ikke skulle stole på at det var det samme neste gang, men heller komme en gang for mye. Selv om det nesten aldri er noe galt er det bedre å dra på fødeavdelingen for en sjekk enn å gå rundt å bekymre seg og ikke vite om babyen har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...