Lillegull2011 Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Våknet tidlig i morges med helt sinnsyke smerter på den ene siden av ryggen og helt rundt til magen. Lå og vrei meg i smerte, så roet de seg ned.. For så å komme tilbake og øke stadig mer. Klarte ikke å ligge i ro, måtte opp å gå rundt i huset. Så fikk jeg krampe i lysken(?) men fortsatte å gå rundt. Så gikk d over.. for så å komme tilbake flere ganger i styrke. Til slutt roet de seg og jeg fikk sove igjen. Kjenner enda at jeg er øm i magen. Er 34 uker.. Hva kan dette ha vært?
Lillegull2011 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2011 glemte forresten å skrive at jeg hadde murringer nederst i magen og har i d siste hatt følelsen av at d "åpner" seg der nede.. slik som jeg hadde før mensen kom tidligere..
18.juli/29.juli Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 jeg hadde mye mensensmerter, tildels sterke før hodet festet seg.
Triduana Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Jeg hadde en runde med sånn for flere uker siden. Spurte legen neste gang jeg var der. Hun sa at det sannsynligvis var en muskelstrekk e.l. Rier/kynnere kjennes på begge sider samtidig. Men vi har jo muskler som går fra ryggraden og rundt til midt foran et sted. Vet ikke om det er det samme du har hatt siden det kom tilbake fere ganger. Legen sa også at det er ikke alle smerter og ubehag under graviditeten de har noen god forklaringer på..Kan være ungen klarer å sparke på noe også og treffe ekstra "godt"
18.juli/29.juli Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 På det første du skrev så minte det meg om det jeg har vært under hele svangerskapet, nemlig at magen strekker seg å blir større. Har hatt ondt i sidene og rygg.. må stoppe opp når jeg går. Det andre tenkte jeg mer på at hodet er på vei å feste seg.
Lillegull2011 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2011 Takk for svar! D er ikke helt di samme smertene som jeg tidligere har hatt når det har vokst. Nå var de mer i ryggen enn før. Synes det var veldig rart når det kun var på en side så d var nok ikke rier..Men ble veldig redd :-( Kan godt være at hodet holder på å feste seg. Var hos JM på mandag og hun sa d var rett før d var festet.
18.juli/29.juli Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Er nok ikke rier når det er på en side. Jeg har hatt ufattelig ondt på den ene siden, ved snuing, gåing osv. Sånn at man nesten må puste seg gjennom det. Men er jo mye som skjer inni der, og det er vel et godt tegn;) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå