Gå til innhold

Er det noen av dere voksne som bruker musefletter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden skal ikke en voksen person kunne gå med musefletter? Hva mener du med musefletter egentlig? en flette på hver side av hodet som henger ned eller hår i strikk som står rett ut på hver side? Skal innrømme at jeg syns det ser snodig ut om en voksen har satt håret i strikk på hver side av hodet..slik at det står rett ut... men fletter er det vel ikke noe galt med?

Ja, jeg må vel få lov til å lure? Kjenner en på over 40 som går med musefletter hele tiden, ser seriøst ikke normalt ut. :P

Fordi musefletter er noe som ser helt snålt ut på andre enn barn, ærlig talt. Tviler på at folk flest klarer å lage seg Pippi-fletter, så det blir både det som står ut på siden, henger ned, er flettet, ja. Alt som er delt i to og står ut på hodet.

Annonse

Da jeg hadde halvlangt hår som var vanskelig å samle i hestehale kunne jeg godt finne på det hvis jeg holdt på med ting hjemme eller var på trening eller arbeid for å slippe hår som falt fram i ansiktet hele tiden, passer dårlig å bruke mye styling i helse og omsorgsektoren der mange av pasientene kansje er allergiske eller har atma. Nå som jeg har langt hår så har jeg det ofte i hestehale, flette eller i en topp/ knute av praktiske årsaker.

13:29 - folk må få lov å syns hva de vil, altså ;o) Men JEG liker det iallfall, og det er det viktigste for meg.

På min side syns jeg ikke ihjælbleika lang hår er vakkert, men kjenner flere som trives best med nettopp et sånt hår - null problem.

Annonse

hehe..ja altså.. misforstod du meg?

Ser nå at setninga mi ble litt klønete.. men jeg mente ihvertfall at jeg syns det er praktisk med slke musefletter! =) og fint!

Men kunne aldri ha tenkt meg å sette opp håret slik;

http://www.google.no/imgres?q=musefletter&um=1&hl=no&sa=N&tbm=isch&tbnid=HgCygkFaZD6I5M:&imgrefurl=http://www.dingus.be/wordpress/%253Fp%253D325&docid=qVKzfONhFvvutM&w=800&h=605&ei=nO4zTpm1O8KF-wb46qz4DA&zoom=1&iact=hc&vpx=761&vpy=108&dur=263&hovh=195&hovw=258&tx=94&ty=78&page=1&tbnh=173&tbnw=232&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1366&bih=643

oi..ble lang link! =) jaja.. Men HAN var jo nuskete da:P

Går med fletter mye, både løst hår i to strikker og de vanlige flettene fra bak øret og nedover. Når en for eksempel går med lue er det jo helt genialt med fletter. Ser så mye freshere ut enn om en går med det løst. Floker seg så lett om håret ligger og gnikker inntil skiklær/kåper, selv om en har en lav hale bak.

Jobber også i helsevesenet, og synes det er greit å kunne variere hårstilen litt, og ikke bare bruke den vanlige hestehalen.

Når en har små barn går jo de fleste med langt hår med det i srikk. Synes det er pent å kunne variere håret litt da også, så mannen og andre slipper å se den triste hårdulten bak i nakken hver bidige dag.

Når en er ute og går tur/trener med litt spory klær på, synes jeg det også passer seg med fletter.

Ser for meg at de som ikke synes det passer seg med fletter er personer som kanskje synes de er litt bedre enn alle andre, er ofte i kaffeselskaper(ev teselskaper) og sprader rundt i lacoste genserene sine.

Hilsen velutdannet 30 åring

Haha, virkelig? Det er vel du som sitter på fordommene da, og ikke omvendt. Når det er sagt så eier jeg ikke et eneste Lacoste-plagg (liker ikke merket, forresten), og driker hverken kaffe eller te (blir forresten sjeldent invitert også). Synes ikke jeg er bedre enn andre, eller, noen er jeg kanskje bedre enn (men det er vel de fleste andre også). Men jeg synes fortsatt at det er grusomt på voksne mennesker, og jeg synes det ser superdumt ut.

Hilsen nok en velutdannet, dog yngre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...