babyto Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Hei alle sammen Jeg er 30 år og bor i Oslo. Jeg kjenner ikke mange gravide i Oslo, og kunne tenke meg til å treffe noen. Jeg skal ha mitt første barn i begynnelsen av oktober. Håper det er noen som vil ha et treff i august en gang.
Et lite hjerte <3 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Heisann! Jeg har termin et par måneder etter deg men jeg er gjerne med på et treff i august:)
Mandelegg Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg kunne godt tenke meg et treff (har termin i slutten av september). Hva med onsdag 10. august, f.eks? Det har visst vært fint å treffes på Tullins kafé tidligere, så vi kan jo prøve det?
L E Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Hei!! Jeg kjenner heller ingen gravide i oslo.kjedeli!!Jeg vil gjærne treffe deg,men jeg har termin på førstemann i starten av desember:) Håper vi ses:) Mvh " desember-mamma" L E
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Ja, 10 august på tullins cafe høres fint ut, det er en veldig koselig cafe:) Når passer det den 10 aug for deg?
Mandelegg Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Det ble dessverre litt for sein beskjed for meg, så nå har jeg lagt andre planer. Men vi kan prøve neste uke, mandag eller tirsdag? Jeg kan godt lage et treff, så kanskje det kommer flere også, men kan være greit å vite når det passer for noen først, så det ikke blir bare meg som sitter der...
babyto Skrevet 10. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg er med i neste uke Kjempeflott hvis du lager et treff!
Et lite hjerte <3 Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Hei! Jeg kan mandag og onsdag i neste uke, og er gjerne med:)
babyto Skrevet 10. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2011 Mandag og onsdag i neste uke passer også veldig bra for meg.
Mandelegg Skrevet 11. august 2011 #11 Skrevet 11. august 2011 Da har jeg oppretta et treff på mandag kl seks, på Tullins. Tok en sjefsavgjørelse på tidspunkt, men håper det passer flest mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå