Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

jeg har en baby på 2 mnd. som til tider plages litt med magen på dagtid, å det eneste som hjelper er å legge han på magen på et varmt flees pledd, men da sovner han som regel av, å det virker som han sover godt!

jeg følger jo med på han når han sover på magen, sa sitter jeg i sofaen på siden av han, men han sover godt på rygg om natta..

hva skal jeg gjøre, skal han bare få sove på magen?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Her sover guttungen på magen på dagtid, så lenge vi følger opp at han puster godt, skulle det bli problematisk, så snur vi han forsiktig. Han har vært slik siden han var ca 2,5 månder, og er nå 5,5 månder. På natt sover han på rygg han også.. Helsesøstra sa at så lenge vi passet på han, så gikk det greit, men om vi måtte ut av rommet, så måtte vi snu han på rygg.

Skrevet

Her begynte nurket å sove på mage fra han kunne rulle fra rygg til magen dvs litt over 4mnd gammel både på dag og natt. Heldigvis er han flink å vri hode til sides, derfor er jeg ikke så veldig bekymre. Om jeg oppdager at han ligger på mage om natta, snur jeg han selvsagt på rygg. I ettertid viste det faktisk seg at når han plutselig har ansiktet nede og slit med å puste så snur han seg automatisk på rygg eller så skriker :)

Skrevet

Lillemor til meg sover også på magen på dagen :) har gjort d siden hun var 1 uke gammel. sover på rygg om natten. Hun har kolikk så for at hun skal få slappet av litt så må hun få sove på magen. hun blir 3 mnd strax.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...