Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 10 mnd som hater å sitte i vogn når han er våken. Blir bare skriking og han ender opp i bæreselen. Lurer bare på om det er håp for bedring? Noen som har hatt barn som ikke liker å sitte i vogn som har begynt å like det etterhvert?

Har hund som trenger tur hver dag, så hadde vært veldig fint om han kunne bli litt mer glad i vognen...

Noen som har tips til leker som passer å ha i vognen? Ser det finnes diverse å feste på med figurer men det er vel helst for de litt yngre kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Datteren vår synes heller ikke det var noe stas å sitte i vognen da hun var på den alderen. Bare hyl og skrik og tull.... utrolig irriterende!

Men fra hun var omkring 1,5 år så ble det plutselig veldig stas å sitte i vognen igjen, spesielt når vi går tur med hunden (inne på kjøpesentere og slikt vil hun fortsatt helst gå selv).

Enkelte ganger må man bare ta med seg ungen når man skal ut på tur med bilkkja, så jeg må innrømme at jeg lokket med bokstavkjeks og Mariekjeks noen ganger;)

Skrevet

Gutten vår var slik fra han var nyfødt til han var ca året, ingenting hjalp. Men så løsnet det ved ett års alder - helt av seg selv.

Nå er han 1,5 år og foretrekker selvsagt å gå selv, men bare vi får han opp i vogna pleier han å akseptere det.

Skrevet

Det er bra, håp fortsatt da for oss:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vesla på snart 2 har aldri likt vogn..... Egentlig glad for det, da slipper jeg å drasse med vognen rundt overalt :-)

Skrevet

Prøvd å la ungen sitte andre veien? Her i gården nekter han å sitte vendt fra meg. Han er lei etter 1 min. Sitter han mot meg så går det greit så lenge jeg prater litt med han og tøyser litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...