Gå til innhold

Da er min firmenning bekreftet omkommet.Tlf kom ikveld.Jeg burde visst bedre, men jeg håpte så lenge, nå er alt knust.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så heldig at jeg ikke personlig kjenner noen som har omkommet i tragediene forrige fredag.

Det betyr da ikke at jeg ikke er berørt, det betyr ikke at jeg ikke støtter opp om, føler med og tenker på alle de som har mistet sine.

Men jeg synes likevel det er et oppriktig og ærlig spørsmål, ikke for å være slem, men fordi jeg er nyskjerrig.

Og jeg har ikke lurt på om du er norsk eller ikke, jeg bryr meg ingenting om hvor du er fra.

Enkelte svar og innlegg her den siste uken har virkelig skremt meg. Utrolig hvor mye grums som finnes i folkedypet.

Min dypeste medfølelse, HI. Måtte framtida bringe håp og trøst for dere.

Klem

Annonse

kan til dels forstå spørsmålet, men det var kanskje litt upassende ja...men hvis jeg skal forsvare hvorofr jeg forstår spm; at HJERTET DITT ER KNUST...?!håper du virkelig da har nær kontakt med firmenningen din, ellers går du tom for ord den dagen tragedien virkelig rammer en du står nær.

Jeg er bestevenn med 5menningen min, så jeg kjenner henne (eksempel)

Ja, man kan bli knust! Jeg er kjempeknust, og jeg har bare gått forbi noen i gata, som er døde i dag.

Kondolerer på det dypeste, HI!

Det er så ufattelig trist å se at så mange har mistet noen de er glad i.

Ord blir fattig etter en slik tragedie.

Jeg sender gode klemmer din vei, og kondolerer.

Hvordan er det mulig at denne tråden til slutt ender opp med å "diskutere" om man kjenner sin firmenning eller annen slekt ??

Spiller det noen som helst rolle i det store og hele ?

Det gjør vondt å miste noen man er glad i, uansett om man er nær/fjern slekt eller "bare" venner.

Mine tanker går til HI og alle som har mistet noen de er glad i, uansett hvilke relasjon de måtte ha til avdøde

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...