ops...nr.4 Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 flere som er skikkeli lei? Kjenner på hele kroppen at dette er siste svangerskap. Har ennå ei stund til termin 24.aug men er klar som bare det. Masse kynnere, har hatt det i flere uker, 20 kg +, å mye vondt i bekkenet er vel hovedgrunnene til at motivasjonen svikter. Med tre ville gutter blir det heller ikke mye tid til avslapping selv om det skal sies at mannen er veldi flink til å gjøre sin del av husarbeid o.l. måtte bare syte litt, flere som har det slik??
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Jaaa jag spyr snart! Varje timme känns som en dag! UFF UFF, hoppas att det vänder lite så att sista tusen går fort! men du är väl alldeles strax födeklar?
ops...nr.4 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2011 Må le hehe. har termin 24.aug, føles som om det er leeeenge til. Tanken på å gå over termin har streifet meg, gikk 9 dagen over med siste, dette har jeg ikke lyst til!!!! når har du termin?
semseme Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Har termin i septemer og er kjempe lei. tidn går så alt for sakte. Har hatt veldig vanskelig svangerskap, går bedre nå men er veldi utålmodig. Vil ha han ut nååå. Uff hvordan skal jeg klare å vente 7 uker til.
zassy☆ Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Jeg er også lei.. og enda er det 6 uker igjen. Føler jeg bare går å venter på at fødsel skal starte. Vanskelig å tenke på andre ting og leve som normalt..men ble særlig lei etter at jeg ble sykemeldt, er vel fordi dagene blir så lange. Kommer vel til å angre senere på at jeg ikke greide å nyte dagene mer, men er så spent på å møte jenta vår og er så lei av å gå gravid! Tenker mer og mer på hvor godt det skal bli å "få tilbake" kroppen min og alt det innebærer
Baby.i.august Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Ja, gjett... Alt er tungt og slitsomt nå på slutten. Termin 19. august her, så er jo ikke lenge til, og har kun én vill gutt å ta meg av, men en mann som jobber hele sommeren, så blir ikke mye sofa på meg...selv om jeg innimellom bare vil at babyen skal komme før tida, prøver jeg å motivere meg selv til å holde ut den siste tida ved å tenke på at babyen blir sterkere og mer klar for å møte verden for hver dag den får ligge inni magen:)
tuss2011 Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 JA! Eller, en blanding av lei, spent, nysgjerrig og klar for å bli ferdig med detta Har 5 dager til termin, skal ikke klage, for sjansen for å gå over er liten pga sv.diabetes og leiden mutasjon... Men, det jeg er mest redd for er å bli satt igang... Jeg er førstegangs og kunne gjerne tenke meg å få med meg hele pakka - fra riene starter og kroppen er "klar", ikke bli snytt for en del av fødselen... Jeg har også hatt et vanskelig svangerskap og jeg er usikker på om jeg kommer til å gjøre dette igjen (vet det ikke behøver å bli likt, men...) Føler med deg ops...nr.4 når man har tre barn som krever sitt i tillegg til å være lei og klar for å få ut minsten, det kan ikke være bare bare... Jeg beundrer deg ))
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Ja det kan jeg trygt skrive under på!! Er kjempelei. Lei av å være lenket til sofan, lei alle plager, lei alt egentlig. Her ventes også nr 4 og syntes litt synd på de 3 som går hele ferien hjemme å trakker med en mor som ikke kan finne på noen ting med dem ((( Men men SNART over forhåpentligvis. 7 dager (i dag lørdag) til termin.
Gjest Gurimamma Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Signerer her ! Jeg venter mitt første barn og har enda 10 uker igjen, men er likevel fryktelig lei, spent, utålmodig og nysgjerrig på en gang! Gudsjelov har ikke sommeren vært av de varmeste, men de to siste dagene har virkelig vært en utfordring. 11 kg + føles som 100 kg nå det er varmt Utfordringene har stått i kø i dette svangerskapet, så egentlig er jeg vel aller mest lykkelig over at det ser ut til å ende godt- så da får jeg vel bite tenna sammen de siste 10 ukene og "trøste" meg med at jeg ikke er den eneste som begynner å bli fornøyd med å gå gravid. Tvitvi med siste innspurt jenter
Nr5påvei :) Skrevet 30. juli 2011 #10 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er dridt lei :-( 6dager til 1termin og 14dager til 2termin :-/ har 2 trassige barn som utforder mor til 1000 nå på slutten. Bekkenet er vondere en noen gang, barnehagen er stengt og far jobber så jeg er 1stk sliten og trøtt fødeklar mor :-/
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. juli 2011 #11 Skrevet 30. juli 2011 Lei sier du?? Nja..... JODA, DRITTLEI!!!! Som du sier så føles hver time som en dag og hver dag som en uke. Jeg har vært så sikker, hele veien, at jeg kom til å føde før denne gangen. Sist fikk jeg 4 dager før og i dag er det 5 dager til termin. Både i går og i dag låste magen seg i en lang sammentrekning, varte i 15 min, men det ble med det. Masse vondter i ryggen og symfysen, men det skjer jo ikke noe mer. ARGGH.....! Har ei venninne som er 5 dager over i dag, skjønner ikke hvordan jeg skal overleve mentalt om jeg passerer termindato. Prøvde oss på modnings-sex i går, men må bare innse at nå funker det ikke lenger. jeg er for svær.....hehe. Så ingen flere få-igang-fødsel-tiltak her.. I helgen har mannen fri og det er så deilig:-) Fortsatt god helg til alle dere!
1+1=2 :) Skrevet 30. juli 2011 #12 Skrevet 30. juli 2011 Må si jeg er passelig lei jeg og selv om den siste tiden no har vert en av de bedre tidene. Men er grådig lei alle kynerene og i natt våknet jeg av maserier og, men de gav seg fort. Er no heldigvis ikke lenge igjen no, har termin 12 august, men føler veldig på kroppen at bebisen vil ut før tiden.
Åse❣ Skrevet 30. juli 2011 #13 Skrevet 30. juli 2011 Ja, noe så sykt og! 13 dager til termin, masse kynnere og murringer (som nå gjør forferdelig vondt) i rygg og mage. Er så klar for at guttungen kan komme. Er like skuffa hver dag som går for at det ikke har skjedd noe... vært sykmeldt en stund, så nå hadde det vært godt med en endring i hverdagen gitt Lykke til alle sammen
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 30. juli 2011 #14 Skrevet 30. juli 2011 Har 19 dager igjen jeg da, termin 18 aug. Men ja er veldig lei og sliten. Kjøpte bitter lemon t.o.m i går og hadde sex og greier. Fikk litt små vondt på siden, kanskje en kynner el no. Mrn det ble til at jeg ble liggende våken hele natt og beg å grue meg noe sinnsykt til dette. Har gått med tanker at jeg trodde han skulle komme litt før, men nå beg jeg å vippe over til at han helt sikkert kommer etter termin.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. juli 2011 #15 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er ikke skikkelig skikkelig lei, men fryktelig KLAR. 2 dager over termin og alt er klart for baby! Bare babyen liker seg så godt i den fine magen til mammaen sin vettu, hehe. Men jeg hadde jo håpet på et julibarn...
ops...nr.4 Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #16 Skrevet 30. juli 2011 gått å se at det ikke bare er meg da, er så lei alle spørsmål av typen "hvordan går det?" jo takk jævli bra. prøvde meg på en tur i bærmarka, noe som kun resulterte i mega vondt i bekkene, klarte nesten ikke stå på beina, nice.... modningssex kunne jo vært noe å prøve, men har ikke hjerte til å tvinge mannen til sex, han kan jo få traumer av mindre, deeeen rompa å deeeen magen, stakkars mannen. Men plutselig en dag starter det å om det ikke gjør det så blir jeg jo satt i gang....i september en gang HAHAHAHA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå