Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Er vi noen igjen her som har termin denne uka eller er på overtid? Synes jeg ser den ene fødselshistorien etter den andre... Er "bare" en, snart to, dager på overtid, så skal ikke klage. Men det begynner å bli tungt nå kjenner jeg. Har vært i relativt god form hele veien, men nå begynner jeg å kjenne det godt i ryggen, samt at jeg er generelt sliten. Sover dårlig og blir veldig fort sliten så tårene sitter ikke langt inne... Litt hormonell også tenker jeg...
En liten blomst ♀ Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg hadde termin 26 juli :/ Veldig slitsomt å vente. Lei av å gå med støttestrømper. Har konstant vondt nede i magen, men ikke rier. Håper det skjer noe snart.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2011 Godt å se det ikke bare er meg. Jeg har ikke hatt mye vann i kroppen denne gangen, hadde mye mer sist, men i dag har vært en varm og stressende dag og anklene mine ser ikke ut! Jeg har endel kynnere, som noen ganger er litt vonde, men ellers er det ikke mye som tyder på noen fødsel nei. Håper det skjer noe i morgen!
18.juli/29.juli Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 hei:) har termin i dag! Men ingen bebis her! Litt murringer, men det har jeg hatt i mange uker. Regner med det blir ei august pia;) Blir satt igang neste helg vil jeg tro, om det ikke skjer noe før. Har merket de siste to ukene at energien bare går nedover. Varierer veldig ila dagen. Sover dårlig om natta.. forberedelse.. Hormonell er jeg nok.. men prøver å tenke at jeg ikke skal si noe dumt, hold det for det selv, det går bare ut over andre og deg selv. Funker av og til, hehe.
Triduana Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Ikke født Hadde UL termin 25.07. Siden jeg hadde menstermin 9.7 ville sykehuset ha meg på første overtidskontroll allerede 26.07. Ungen har det helt strålende i magen, og livmorhalsen vil ikke åpne seg mer enn den ene cm den åpnet seg for snart 1 mnd siden pga arrvev, så her blir det nok overtid til legene finner det for godt å ta han ut Ny kontroll på mandag. Det er slitsomme dager ja! Mye maserier og andre vondter. Men men. Så lenge alt er bra med babyen får jeg vel være fornøyd. Det er mange fødehistorier nå ja. Si gjerne ifra hvis dere andre har lest de og det er noen positive. Tør ikke lese de hvis ikke det står noe i overskriften som tilsier at det er en "solskinns" historie Skjønner jo at det blir vondt, men..
Sorgenfri Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Ikke født nei!! Hadde termin 26.07, og forlanger snart at han skal komme ut! Formen er egentlig fin, plages ikke nevneverdig, men man blir jo litt bekymret når man må gå over termin.. Tenker mest på lille i magen, jeg overlever.. =) Var til jordmor i går, og gutten ligger fortsatt høyt i magen, har ikke kommet ned i bekkenet i det hele tatt! Skal på overtidskontroll på mandagen, men håper på at det skjer noe før den tid =)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2011 Triduana: De fleste historiene jeg har lest i det siste har vært fine. Vonde selvfølgelig og realistiske, men fine. Ikke noe å få fødselsangst for i alle fall
Tullemamma75 Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Jeg har termin på søndag men føler jeg er på overtid!! Har vært sikker på hun skulle komme før av flere grunner, men den gang ei. Får bare smøre meg med tålmodighet. Formen er egentlig ok men gruer meg sånn til fødsel at det begynner å tære på psyken. Vil ha det overstått.. Lykke til allesammen! Kanskje i natt....................
rikedaspike Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Heia, har også termin SØNDAG, 31 Juli!! Føler meg akkurat som du Tullemamma! Hadde aldri trodd jeg skulle vente sååå lenge og nå blir jeg litt redd at jeg kanskje må gå over tida?!? Argh! Har ikke tid for dette- Det er nå min mor er her for avlastning og NÅ skulle helst babyen komme....!!
julijente 2011 Skrevet 29. juli 2011 #10 Skrevet 29. juli 2011 Jeg hadde termin på onsdag, og fikk krangla med til en overtidskontroll på torsdagen (hadde egentlig ikke time før 5 aug). Da ble jentas vekt estimert til 4900! Ble strippet til 3 cm, men det skjer fortsatt ingen ting.. Begynner å få litt hetta her :-/
Kristin43 Skrevet 29. juli 2011 #11 Skrevet 29. juli 2011 Føler med dere - det er som alle andre popper sine babyer og her sitter vi... Har termin til onsdag, men har fått beskjed fra lege for fire uker siden at jenta kan komme når som helst pga at jeg er moden med kort livmorhals pluss masse vonde kynnere . men har ikke skjedd noe ennå. Fødte i 1987 og 1990 og begge to kom før termin - men det ser ut til at nr tre er en skikkelig luring som egentlig skulle hatt en GPS for å finne veien ut. Jeg skjønner dere så utrolig godt - helt forferdelig å bare vente. Folk sier jeg skal nyte den siste tiden, men det er supervanskelig i denne varmen....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2011 Julijente 2011: Jeg har også overtidskontroll neste fredag, den 5. august. Håper virkelig at jeg ikke trenger den!
Ellois Skrevet 30. juli 2011 #13 Skrevet 30. juli 2011 Neida! Jeg hadde termin søndag 24/7 og går 6. dagen på overtid. Pjuh! Men skjedd mye denne siste uka på overtid kjenner jeg. Masse rare signaler og ting og tang jeg ikke hadde før termin. Så det er vel i gang, på et vis. Gleder meg! :-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. juli 2011 #14 Skrevet 30. juli 2011 Nå må dere ikke snike! Min tur først!! Hadde termin 20 juli!!! I dag har slimproppen begynnt å løsne,men jeg var ikke NOE moden i går når jeg var på overtidskontroll.. :S Legen fikk inn en finger så fikk strippa litt, jeg håper at det hjalp på og at baby har tenkt seg ut før mandag.. (skal settes igang da om det ikke skjer før..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå