Gå til innhold

Flere en meg som synes Lippestad er en utrolig flott mann å se på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, helt enig.

Han minner litt om mannen min i grunn, bare at mannen min er litt yngre og ikke er like markert i trekkene enda. Men ser hva jeg har å glede meg til, han er flott nå også, men ser at mannen min er av typen som bare blir flottere og flottere, vil nok være på sitt aller kjekkeste rundt 45års alderen.

usiker men ville tippet rundt 45 + :) Heldig du første som svarte som har en sånn mann som eldes med eleganske!

Det er ikke noe som er mer sexy en et markert og markant ansikt med mange flotte trekk.

Etter jeg ble 25 år har øynene mine åpnet seg mer og mer for litt eldre menn. Nå tror jeg Lippestad kan være rundt 15 år eldre en meg men fy å feiende flott han er.

HI :)

Det som ofte er tilfelle er at disse flotte mennene ikke alltid var de kjekkeste hunkene i tenårene, eller i 20årene. Min mann så ut som en hengslete, bebrillet nerd da, han var faktisk det da jeg traff ham, men han sjarmerte meg på tross av manglende muskelmasse og litt gutteaktige trekk, men nå som han har rundet 30 så blir han bare mer og mer sexy, skuldrene er bredere, brystet også og han har lagt på seg 15klederlige kilo siden vi møttes. Det gjør at jeg også motiveres til å holde meg slank og i fin form.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...