Gå til innhold

moderator på bim

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som synes at det er utrolig mange kritiske surmaga folk på dette forumet. Ble så glad når jeg kom over Bim sine sider, men gidder ikke å være her så ofre lenger, hvorfor kan ikke folk være litt hyggeligere og svare ordentlig eller la vær å svare.Finnes det ikke moderator her, syns det er utrolig mange innlegg og svar som burde vært stoppet.

Når blir jeg og sikkert hagla ned med masse drit regner jeg med

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143436787-moderator-p%C3%A5-bim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ansatt en moderator på heltid nå=) men hun er på ferie..

En Romøren har prøvd å rydde MYE etter terroren osv..,og vært kjempeflink! Jeg er meget fornøyd med bims innsats siste dagene..synd du ikke har fått det med deg..

Hver gang du får et usmakelig og hetsende svar så melder du det bare..enkelt og greit.. =)

Jeg har blitt vant til å bli hagla ned med dritt når jeg sier jeg hater sure og teite folk her inne..men jeg skiter i det! Vil ha et hyggelig forum..og ikke masse troll!!

Jeg er helt enig med deg HI !

mange sure folk her med ufordragelig svar inni mellom.

Samtidig så tenker jeg også at det er jo et nettsamfunn/forum, så folk velger jo selv tema, og folk velger selv hva de vil skrive om her,som også innebærer at de kan få mange tilbake meldinger av ulike slag.

Men vi er alle voksne mennesker her regner jeg med, så noe vett burde man forvente. ikke alt trenger å komme ut, tenk det heller inni deg.

:)

Jeg er hormonell, her får jeg tømt meg. Jeg er nok litt ufin i svarene mine, og det skyldes nok at det er normalt her, man blir påvirket. Er deilig med et forum der man slipper å koze og klemze hele tiden. Her er det lov å være uenig og slippe en sur fis om man føler for det. De som går for langt over streken har blirr slettet de siste dagene. Noen som har tatt jobben sin alvorlig i forhold til det sløve som har vært tidligere.

Annonse

21:52

Ikke alle mine svar er like konstruktive og hyggelige heller, blir provosert iblandt jeg og. Men jeg tenker mer på folk som kverulerer og slenger dritt bare for å være drittsekk. Sier jo ikke at man skal koze og klemze hele tiden, men man trenger vel ikke være drittsekk bare for å være drittsekk heller

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...