Gå til innhold

Inspirert: Hvor mange tenner har din 1åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange før 1 årsdagen og hvor mange etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 før hun ble 1 år. 15 måneder nå. 10 tenner og 2 på vei opp

Skrevet

8. tanna kom da han var 11 måneder. Da han var 16 måneder var det 16 tenner igjennom:)

Skrevet

Første tann rett før hu ble 3 mnd, tann nr kom ikke lenge etterpå. Pes å pusse kan man si... Nå er a drøyt 13 mnd og har 14 tenner og jobber med de to siste.

Skrevet

Hun hadde 2 tenner før hun ble 1 år, nå er hun 14 mnd og har 6 tenner.

Skrevet

Han hadde 3 fortenner nede før 1årsdagen, og fikk 2nye (Hjørnetennene oppe) etter 1årsdagen.

Nå som han er 15mnd, får han faktisk 6tenner på engang nå. De har akkurat kommet igjennom.

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Datteren min var kjapt ute med å få tenner. De første dukket opp rett før hun var 6 mnd, og alle tennene kom på rekke og rad frem til hun fylte 1 år. Så nå venter vi bare på 2 års jekslene....

Skrevet

sønnen min fikk første tann da han var 4mnd og hadde alle før han fylte 1 år:-) venter også bare på 2 års jekselene nå. Nå er han 16mnd:-)

Nå skal de sies at ikke alle var helt oppe,men igjennom da han var 1 år

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Han hadde 8 tenner før han fylte 1 år og en på vei. Nå (13,5 mnd) har han 10 tenner ute og 2 som er på vei opp, altså 12 stk.

Skrevet

12 tenner da han var 1 år, nå 14 mnd og 14 tenner + 2 rett rundt hjørnet (jeksler oppe).

Skrevet

4 da han var 12 mnd, nå er han 13,5 og har 6. To til på vei da :)

Skrevet

1 fortann som kom uka før hun fylte ett :) Er nå snart to og har 12 tenner og kan se ut som det er to på vei.

Skrevet

Alle tenner på plass til ettårsdagen, utenom toårsjekslene.

Skrevet

Jenta mi er 13 mnd å har 12 tenner

Skrevet

Ved ettårsdagen hadde han 4 ute, nå er han ca 14 måneder, og det er to jeksler på vei. Hjørnetennene har vi ikke sett noe til enda :)

Skrevet

Korreksjon: Han hadde 8 ute ved ettårsdagen :)

Skrevet

min lille blir 1 år neste helg. han har 4 oppi og 5 nede. en framtann nede og en jeksel har nettop brutt gjennom. han har også 1-2 kuler under tannkjøttet, så regner med det kommer flere :)

Skrevet

12 mnd og 12 tenner. Ser hjørnetennene er på vei oppe.

Skrevet

Min lille som blir 19 måneder snart har fått to tenner.

Skrevet

Min sønn som akkurat har blitt 1 år har ingen tenner... og det ser ikke ut som det kommer noen på en stund heller... :)

Skrevet

Jenta mi på 15 måneder har 8 tenner (fire oppe og fire nede).

Rundt ettårsdagen hadde hun vel rundt 4 tenner om jeg ikke husker feil. Første tann kom når hun var over 10 måneder.

Skrevet

Min er 11 måneder nå, og han har ikke en eneste tann enda

Skrevet

Vår er 14 månder og har akkurat fått sin åttende tann. Hun fikk 2 tenner da hun var 8 måneder og deretter 5 tenner rimelig kjapt innen hun var 10 måneder. Den siste dukket opp nylig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...