Gå til innhold

Humoristisk skrevet om A, men kanskje helt ok likevel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal man fleipe med noe alvorlig må jo nesten humoren være god. Når de tidlig i skrivet skriver om vaselin e.l. blir det for banalt til at jeg gidder å lese videre. Blir bare satt ut av umodenheten til skribenten.

Annonse

det som slår meg inn er at dette er en person som er avhenig av wow og andre spill, og bitter fordi butikker vil ha det og andre spill ut av hyllene. derfor litt bitter-ironisk i innlegget, først og fremst fordi terroren hindrer han i å få kjøpt voldlige spill i butikker.

Annonse

at denne blir dårlig mottatt her betyr ikke at det er dårlig humor. gi linken til noen gutter som liker wow og du skal se de skratter. kaaanskje noen damer også, men damer pleier å ha litt anderledes humor enn menn. jeg har mer "mannehumor" og syns det var morsomt. samt det så ut som han var biter for at wow blir trukket fra hyllene ja hehe

Mye av det han skrever er nok sant. Norge er blitt veldig høy på pære i det siste.

Vi synes vi er bedre enn alle andre og oppfører oss som om dette er den verste tragedie som noensinne har befalt noen som helst i hele historien.

Greit å sette ting litt i perspektiv ved å spøke litt med diverse.

Nei, gikk ikke over streken, men det er ikke den type humor som når meg, for å si det sånn. Synes det ble litt for overdrevent mye, og jeg kan ikke si at jeg noensinne har funnet kåseri (med litt overdrevt ungdomsskolefokus) spesielt morsomt. Hver sin smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...