Gå til innhold

Totalt utslitt nå.. små suttring

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Vet snart ikke om jeg vil holde ut svangerskapet, og jeg er bare 8 uker på vei.. Er konstant utslitt, trøtt og hyper kvalm, klarer så vidt få i meg næring, og har gått ned ca 3 kg siden tirsdag bare :-/

På toppen av det hele er blod% min på 8,4 bare, skremmende lavt, og jeg må klare å ta meg av sønnen vår på 5,5 månder...

Prøver å holde motet oppe, si til meg selv at dette bare er starts fasen, etter noen uker nå, så vil kroppen gå tilbake til normalen sånn ca, men det er det med å holde ut til da da :-/

Usj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på og hold ut :)

Kanskje kan pappaen ta litt leketid med sønnen deres så du kan få sovet litt på morgenen og på dagen? (håper han har ferie :))

Jeg sliter også med å få inn mat, men tenker at det nok går over snart. Er 9 uker i morgen.

Den lave blodprosenten din blir vel fulgt opp? Hvordan er blodtrykket? Mitt er nemlig veldig lavt så jeg er svimmel hele tiden og det hjelper jo ikke akkurat.

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at du trenger hvile og å få bygget opp et overskudd slik at du både kan ta vare på deg selv og sønnen din(og forholdet til mannen).

Håper du ikke gir opp :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Jo takk :) samboeren min er kjempe flink med å avlaste meg, ordner mat til guttungen på natt, står opp med han de morgenene han ikke jobber, og leker mye med han midt på dagen, så jeg får slappe av, han er avløser, så er jo en del morgener hvor han reiser kl 6 på morgenen, men han kommer hjem ved 11/12 tiden, og tar over da :)

Blod% blir nok fulgt opp, den var på skremende 4,3 etter fødsele for 5,5 månder siden, og har slitt med å få den opp etter det, de vurderer nå å få meg inn på sykehuset en dag og gi jern intravenøst.. Blodtrykket mitt er fint heldigvis, var på 110 over 70 på kontrollen.

Er jo viktig å få opp blod% til fødselen, så man har noe å gå på, men vet ikke jeg, har slitt i 5,5 månder for å få det opp til det det er på nå..

Gir nok ikke opp, kan jo ikke det, for abort er ikke aktuelt for meg.. Må nok bare finne en måte å holde ut på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...