Gå til innhold

Babyspisestolene fra Ikea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi brukte de før i barnehagen jeg jobber i. Funker fint, men kan være litt skummelt for litt større barn. De kan sette beina mot bordet og vippe hele stolen overende, stolen er litt lett. Er enkle å vaske, men blir veldig fort stygge og misfargede av mat, maten setter farge.

Annonse

har en sånn som reservestol her til alle barna som er på besøk, men jeg liker den ikke spes godt. Veldig enkel å reise seg opp ifra selv med stram sele, og stolen er veldig lett og ustabil når barnet klarer å reise seg opp. stolen er som sagt velidg lett, så barna kan lett velte den dersom de prøver eller ved et uhell (ikke at det er så farlig, for den er som sagt veldig lett) Som reservestol er den utmerket, men som fast spisestol ville jeg ikke brukt den

Jeg liker den IKKE. Jeg strammer selen ofte, men den løser seg opp fort, så plutselig har barnet reist seg opp.

Kantene skjærer seg også inn i huden og setter stygge merker på beina til aktive barn.. Min har iallefall fått sår som sitter lenge på grunn av den.

Uff, nei! Ville ikke hatt den stolen til barnet mitt om jeg så hadde fått den kastet etter meg.

Den er for lett og ustabil.

Jeg har flere barn og har hatt mange forskjellige stoler.

Råder deg til å velge en annen stol. Feks. Sofus, Stokke tripp-trapp eller en annen type tripp-trapp som jeg ikke husker navnet på nå... ;)

Hvis det er prisen det kommer an på, så kjøp brukt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...