Gå til innhold

Noen her som vil selge meg en vogn billig ? ( skal brukes som sovevogn. )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en emmaljunga duo vogn som jeg tenkte å kvitte meg med da jeg ikke lenger trenger sovevogn selv. Den er litt slitt, og har litt dårlig brems, men gjør en veldig god jobb som sovevogn. Fotpose føler med, integrert myggnetting... Har blitt tilbudt 500 kr for den tidligere og tenker at det er en OK pris. Si ifra om du er interessert

Bor på Mortensrud. Vognen kan hentes søndag eller mandag. Men vil du ha med dypbagen også? Det blir nemlig et problem, for den befinner seg et helt annet sted i landet. Jeg rekker heller ikke å vaske vogna først, og jeg må være ærlig nok å si at den trenger en vask.... Jeg har et regntrekk uten oppbevaringspose som du også kan få med. Kan du ikke sende meg en PM dersom du fremdeles er interessert?

Annonse

Får ikke sendt deg PM jeg, perlefisken. Mortensrud er greit. For min del så trenger jeg ikke vognen ASAP så kan fint vente i en uke om du vil det ?

Dypvogna er ikke nødvendig :) Og vaske kan jeg gjøre selv, ikke noe problem. Regntrekk har jeg endel av, hehe ;)

Jeg vil gjerne bli kvitt den så fort som mulig, helst en gang i neste uke (har en god del vogner her nå), litt derfor jeg bare vil ha 500 kr for den, men trenger ikke å være søndag eller mandag altså:)

Prøv å legg meg til som venn da... Kanskje du får sendt meg PM da? Har ikke lyst til å legge ut kontaktinfo her. Eller så kan jeg prøve å sende deg PM..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...