Gå til innhold

Har annonse ute på finn.no, men ingen respons.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For å være helt ærlig så var det egentlig ingen klær jeg kunne tenkt meg. Er kanskje en smule kresen. Men kanskje du skulle solgt alt unntatt vinterbuksa og strikkesettet samlet til f.eks 200 kr. eller hva du syns du minst bør ha for det.

Nå har jeg selv kjøpt finere, ubrukte klær rimeligere enn de brukte du har lagt ut, så det sier jo kansje seg selv.

Prisen har vært feks 50kr for en ytterjakke, 29kr for en bukse, 49 for en lekker sommerkjole osv.

Ny skinnjakke voksen størrelse kr 99!

Annonse

Syns du bør selge småklærne samlet. Mangler mer informasjon om vinterjakka og vinterbuksa. Jeg vil i alle fall vite hvilket merke det er på yttertøyet og om det er vindtett/vanntett eller bare vannavvisende o.l.

Jeg hadde ikke giddet å bestille en brukt genser for 25 kr +porto gjennom en privat annonse. Da kjøper jeg heller billig på salg.

Hadde du laget en pakke av alle klærne (kanskje ikke ullklær) og solgt det for 150 kr hadde jeg kanskje vurdert det.

Men helt ærlig er ikke klærne så eksklusive at jeg ville betalt noe særlig for dem.

Nå bruker gutten min bare 80, men ellers kunne jeg helt klart ha kjøpt de klærne til den prisen du ber om. Det er ikke noe galt med dem, faktisk var noen plagg skikkelig stilige. Har du kanskje en lokal kjøp-salg gruppe på facebook du kan reklamere litt på? Linke til finn der, og på din egen facebookside, så får du sikkert napp. Men som noen sa så er det sommerferie, så det er ikek sikkert folk vil kjøpe før til høsten. Men at du etter hvert får solgt det tror jeg på. :)

Jeg ville ikke kjøpt noe av det, absolutt ikke min smak, litt gammeldags? Og prisene for nye klær er ikke så mye høyere. Det er vel ikke så vanlig å hverken selge eller kjøpte brukte klær, de går vel heller i arv?

Evt samle alt i en pose og selg for en sum, da blir du kanskje kvitt det lettere. Har du ingen som kan arve det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...