Gå til innhold

Mange her som har størrelse 70D-70E?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

85D er jo helt vanlig størrelse jeg ser lassevis av når jeg er på bh-jakt...

HI

Dere andre, takk for tips, skal sjekke ut. Jaggu dårlig utvalg enten man er "petite" eller "grosse" tror jeg. Særlig hvis man er liten, litt spinkel og har store naturlige pupper som trenger litt hold og løft. 75c-d passer ikke, det blir for slakt og cupene passer ikke optimalt, sånn at puppene ramler ut av bh`n nesten når man bøyer seg framover. Liker de som virkelig sitter og holder puppene på plass skikkelig. Kjedelig å bruke sport-bh hele tiden, for det er det som blir mest brukt her for tiden.

Annonse

Det du beskriver her er nøyaktig det jeg opplevde da jeg kjøpte ammebh. Fant ikke i 70D noe sted og kjøpte en grusomt irriterende 75C, som jeg brukte en gang og aldri mer. Jeg bruker altså kun sportsbh, så jeg kan ikke hjelpe og setter også pris på tipsene her. :)

Jeg bruker 75 G og kjøper mine bh`er på Change. Her finner jeg kjempefine bh-er som sitter godt. Jeg elsker balconette bh-ene på Change, de er sexy og mange av dem har faktisk smale stropper (noe som er vanskelig å finne når cup-en er stor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...