Gå til innhold

Hvilket fargetema har dere på stuen?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvite vegger, natur fargede ting som kurver ol og puter, gardiner, lys ol. er i lilla :) veldig fornøyd :) har forresten mørke møbler. hadde hvite før, men byttet ut med mørke og beholdt det lilla, nesten så jeg har helt ny stue hehe

lys stue med lyse møbler og lyse puter og lys.. hehe.. høres sikkert veldig steril ut, har innslag av litt sølv, og grått... stilrent men koselig.. gardinene er naturfarget med litt beige/brunt i, så er lunt og fint.. får alltid kommentarer på at det er fint.. nede i kjellerstuen har vi mørke møbler. lyse gardiner og innslag av grønt og rosa :)

Veldig mørkt tregulv. Hvite vegger. Hvit lysekrone. Trehvitt spisebord, stuebord, bokhylle, veggseksjon og vitrineskap. Og trehvit tripp-trapp. (Ja jeg vet mange synes det er 90talls men jeg elsker det.) Mørk grå-sort sofa med hvite puter og sorte og hvite kosepledd i. Ingen duker pt på grund av babyen. Gull/brune gardiner. Sjokoladebrune fliser rundt peisen. Grå monsterpeis fra 50tallet som skal skiftes med tiden. Mørkebrune gammeldagse gardinoppheng (elsk) og gammel foldedør i samme farge med glass i. (dobbeltelsk) Sort tv på sort tvbord. Sånn. Det var alle tingene her, minus den knallgrøønne lekekassa og matchende vippestol. :)

Annonse

Bor i et furuhelvete, og alt, da mener jeg alt, er furu....... Tak, vegger gulv og det meste av møblene.

Har ikke økonomi til og fornye oss og gubben later til å like å ha det slik..

Ja, ja, ikke den store grunnen til og syte, men har vært veeeldig greit med en oppdatering snart :-)

Hvite vegger og eikeparkett.

Brune møbler (tv -bord, bildelist, spisestue, sjenk, skap og sofa bord) beige sofa, brune persienner og lilla puter, duker og noen pynte ting.

Stoltrekket på spisestuestolene er også beige. Rammer er hvite.

Speil over sofa med brun ramme. To tepper i sofa, et lilla og et brunt.

Har ikke gulv teppe enda, men det blir enten beigt eller lilla..

Lunt og varmt og koselig :-)

Høres ut som dere har det rett så koselig hjemme:D har aldri interessert meg for interiør, inntil for noen måneder siden. Så jeg suger til meg inspirasjon!:) lilla tror jeg kunne vært et fint fargetema i stuen vår.

Hilsen HI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...