Gå til innhold

hvilken stellebag har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt kjedelig av meg og kjøpte rett og slett den som høyre til vogna :P

Som forresten er Brio Go i fargen brown metallic :)

Skrevet

fin vogn du har kjøpt! her blir det å resirkulere vognen fra første barnet, teutonia s3...men må pimpe den litt opp

Skrevet

Jeg har kjøpt Allerhand Messenger Bag -sort. Den virker veldig praktisk!

Her er det mange fine rom til å legge diverse ting i! Bla. tåteflasken, matglass, våtservietter, diverse småting, mobil, nøkkelring til å feste nøklene i, avtagbar pung til våte ting, Flaskevarmer og petit pocket følger også med.

I det andre store rommet er det en stellematte og en førstehjelpspung som følger med. Det er også en glidelås i klaffen slik at du kan legge noe der også!

Skrevet

MIne kriterier er at den er vanntett, kan henges på vognen i klyper, har glidlås på toppen og ikke klaff. Dette meg glidlås er viktig for meg, en klaff er ofte i veien for å komme til i stelleveska når den henger på vogna. Har hatt flere av de, og de velter ofte lett når de står på gulvet også.

Kjøpte en sort og grå petunia pickle bottom stelleveske i fasongen touring tote. http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_7_34?url=search-alias%3Daps&field-keywords=petunia+pickle+bottom+touring+tote&sprefix=petunia+pickle+bottom+touring+tote

Skrevet

takk for svar:) hadde en skip hop sist uten glidlås, så den var alt annet enn vanntett

Skrevet

Har ikke kjøpt, er det veldig nødvendig dere som har erfaring fra før? Hadde tenkt å bare bruke en eller annen veske som jeg har fra før egentlig og ikke en stellebag.

Skrevet

Jeg har ikke fått bestilt enda men har bestemt meg for en Skip Hop Dash Deluxe. Sort. Kommer til å passe finfint til vognen.

Noen som vet hvor det er best å bestille fra?

Ser mange nevner Kiwi-kid eller noe slikt men jeg finner ikke frem til siden..

Skrevet

et lite obs. min skip hop hadde bare magnetknapper, når den hang på vogna ble den strekt slik at det kom frem to store åpninger for å ta inn regnvann på hver ende.

Skrevet

Bruker samme stellebag som til forrige barn. Den hørte med til vognen som da var en ny Troll-vogn. Både vogn og stellebag ser nesten like fine ut som da;)

Skrevet

Kjøpte stellebag som matchet vognen (Emmaljunga edge duo, mørk grå). Angrer litt nå, den var jo ganske dyr og man kan vel likeså godt bruke en fin litt stor veske?

Skrevet

Veldig kjekt med stellebag. Henger bedre på vogna enn vanlig veske.

Skrevet

Jeg har kjøpt stelleveske som hører til vognen vi har bestillt. En emmaljunga (lilla) citycross med lilla stelleveske til.. Gleder meg til å få det i hus :D

Skrevet

Lilla? Hvor har du fått tak i det?

Skrevet

jeg kjøpte også emmalunga city cross lilla med stellebagen som hører til :) skikkelig fornøyd :))

Skrevet

Jeg er fjerdegangs, har ikke kjøpt og har ikke følt behovet heller.

Skrevet

Røvskraudle: Jeg var inne på emmaljunga sine sider i vår å så denne lillafargen; den heter Bordeaux. Så bare gikk jeg til den vognbutikken som solgte emmaljunga å ba de bestille denne vognen til meg :) Får den i august, jippi :)

Skrevet

mami07: Ja jeg og gleder meg skikkelig til å få det i hus! Lilla er virkelig min farge så valget var ikke vanskelig når eg kunne få den i lilla ;)) Kommer til å stråle med denne vognen og en nyyydelig prinsesse i :D

Skrevet

Jeg har kjøpt Ju-Ju-Be Be All.. kjempe stor og god plass.Masse lommer og så kjøper du sånn fester som du kan feste på vognen ( tror de skal passe til alle vogner)

Så var det Bonus at den ser grei ut og. Ikke noe avansert. Eg har emmaljunga city cross vogn og den passet ypperlig til.

http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632

Skrevet

Ja, nå vet jeg hvilken du mener. KJøpte selv emmaljungavogn tidligere i år. Jeg har oppfattet den som vinrødaktig og ikke lilla, men den er vel kanskje mer lilla enn jeg ser for meg.

Skrevet

Ja, den er ganske mørkelilla :) Kjempefin, ikke vinrød i det hele tatt ;)

Skrevet

Kjøpte en hvit og sort sak på Ikea. Stellematte og håndkle inni, noen lommer her og der og drikkeflaske/tåteflaskeholder på utsiden. 99 kr ;)

Skrevet

<3 min engel <3 : jeg syns også den fargen var kjempe fin og sikla på deg leeeenge hehe men gud a meg som jeg måtte stresse for å få den å da,vært så mye fram og tilbake,men tilslutt så fikk jeg god hjelp i den siste butikken jeg var i :) gleder meg helt sykt til å få den lille prinsessa ut :D

Skrevet

Har kjøpt svart Simo med glidelås :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...