Gå til innhold

Nå gleder jeg meg sånn til sommeren er over!!!

Anbefalte innlegg

Både jeg og toåringen har hatt et helt elendig humør hele sommeren! Virker ikke til at vi tåler varm, fuktig luft og den hersens stekende sola.

Alt toåringen vil er å se på film, og alt er galt for tiden og det blir for lite søvn på grunn av varmen...

Var sånn i fjor også. Har rett og slett blitt høst/vintermenneske..

Fortsetter under...

Har da ikke vært noe sommer syns jeg. skikkelig skipt. jeg trenger litt varme pga leddsmerter så i år er virkelig ille. håper på en varm august jeg. vinteren kan jeg spare meg for, d er koselig i starten men ikke når d drar ut over 6 mnd. å over 25 minus, næi usj.

kansje han kjeder seg, finn på noe me han så han får brukt litt energi så kansje han sover bedre på natten.

Her vi bor har det vært mer enn nok sommer iallefall. Varmt, varmt, varmt, torden og lyn, fuktig luft, ekkel sol.. Er bare så lei av alt som har med sommer og gjøre.

Prøver å finne på noe med han, men ikke lett når han bare slenger seg ned på bakken og sutrer over varmen :( Han har vært flink til å gå turer selv, men nå i sommer kommer vi oss knapt ut døra før han sutrer etter at jeg må bære han. Han bor mye i badebalja for tiden da..

Vi stortrives ute om vinteren, så jeg ser virkelig fremover til den :)

HI

Vi er flere som ikke er sånn superbegistra for sommeren!

Det blir klamt og dårlig luft. Det er heller ikke alfra omega for meg å bade i sjøen. Liker best høst og vår :))

Dessuten har jeg så veldig ømfintelig hud som enten blir rød eller får eksem om jeg er for mye ute i solen. Desverre har min yngste sønn arvet denne "egenskapen" så han kan bare holdes i skyggen på sommerstid inntil han gror det litt av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...