Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir dårligere og dårligere for hver dag virker det som.Denne uka har jeg vært ute av senga èn dag. Hadde hypermesis de 5 første månedene, og selv om den kroniske kvalmen har gitt seg, kaster jeg opp minst 2-3 ganger daglig og nå har magen slått seg vrang, så det jeg spiser kommer ut igjen enten den ene eller den andre veien. Har også en invalidiserende bekkenløsning og en kronisk migrene-aktig hodepine ingen finner ut hva egentlig er, så det har vært hardt. Er ikke den som flyr til legen helt uten videre, men dette sliter fryktelig på meg både fysisk og psykisk, så jeg er temmelig desperat etter å få ut dette barnet, men jeg er bare i uke 30, jordmor er sykemeldt, fastlegen min har ferie og alle de andre "vanlige" legene ha ferie, så det er èn vikarlege som er tilgjengelig, men han mener at sålenge det er liv i magen har det ingen hensikt for meg å komme før min ordinære legetime om 14 dager.

Hva i alle dager sier man til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er tøff nok kan du jo ringe fødeavdelingen og forklare situasjonen. Si at du ikke føler deg hørt av vikaren.

Skrevet

hadde nok ringt føden å snakket med dem,

go bedring, håper vi får høre hvordan det går videre.

Skrevet

Vel, hvis blodtrykket er normalt og det ikke er eggehvite i urinen er jeg helt enig med legen. De setter uansett ikke igang en fødsel av ikke-fosterrelaterte årsaker før tidligst ved fullførte 35 uker. Ved 30 uker er barnet sterkt prematurt, og vil kun hentes ut ved livstruende tilstander.

Skrevet

Huff, ville bare si at jeg føler med deg! Høres helt forferdelig ut, og du er fantastisk som ikke klikker. Får håper lykken din snur, og at du får noen bedre uker frem til babyen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...