Gå til innhold

netopp fått pos grav. test.. Jeg skal ikke gjennomføre svangerskapet .. Må jeg vente ti over helgen med å ringe fastlege

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan dette fungerer..,men jeg ville gjettet på at du ikke får noe tabletter før du har vært hos fastlege for samtale først.. tror fastlegen må henvise deg til sykehuset.. videre må de jo uansett ta ultralyd av deg først for å se hvor langt du er kommet..så jeg tror ikke det skjer noe før mandag tidligst...

Lykke til!

Nei du må ikke til fastlegen. Kontakt fødeklinikken direkte, og du får der time til undersøkelse, og igangsetting av prosedyren.

Annonse

Jeg som la ut innlegget om regjeringen.. du kan jo ikke si at det ikke stemmer? Her jeg bor må man ta kontakt med fastlegen.. og ikke bare ringe poliklinikken...

Det varierer vel fra sted til sted..

Ok, jeg får ringe mandag og høre. Når man vet man skal ta abort og må vente 3-4 uker??? det høres vell lenge ut spør du meg..

Det er lenge. jeg var hos lege i uke fem, kom inn til forundersøkelse i uke ti, og fikk utført kir.abort i uke 11..horribelt lang tid og ekstra påkjenning. men har forståelse for køer og ventelister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...