Gå til innhold

Fortsatt veldig sjokkert over tidligere innlegg her ifht voldtekt!

Anbefalte innlegg

Ser moderator har slettet innlegget og det er flott! Har lest nå på nettet flere avisartikler ang saken og mye tyder på at denne gutten har gjort disse ugjerningene.

Men uansett.. jeg synes det er så rart hvordan familie støtter opp under sine konklusjoner at "han/hun er jo så snill, så sjenert, så flink med barna, så populær hos jentene"

var på en fest i fjord hvor en jente endte opp å bli voldtatt mens hun sov. Politiet kom, han ble satt i varetekt (grisebanka før det) men saken ble henlagt pga bevis. Vi som var der, de som kom inn å så det VET det var voldtekt, de som ser hvordan jenta har det nå (de få som får treffe henne pga hun har utviklet angst å liker ikkke gå ut) Blandt den nok så store omgangskretsen til denne gutten har han aldri gjort det, "han er så kjekk så han trenger ikke voldta" "han hadde jo dame" " han er så høflig" blandt de andre i omgangskretsen og rundt skal man bare ikke snakke om det, for det er kun de to som vet hva som er rett og man skal ikke blande seg inn.. Jeg vet han har gjort det, det var bestekameraten min som fant han, som dro han vekk, som slo han sønder og sammen fordi han ble så sint av hva han så.. Politiet er ikke intr i forklaring engang.

Far til en i nabolaget ble misstenkt for seksuelle overgrep mot stebarna sine. En utrolig høfflig mann, snill, hjelpsom mot naboer, romantisk med blomster til kona hver fredag, en relativt idyllisk familie rent bortsett fra at stebarna har måttet flytte pga overgrep og kan ikke ha kontakt med sine søsken og mor, Pappa/mannen kan umulig ha gjort noen sånne ting!

en på bygda her kom å viste seg for noen barn vi hadde på besøk, i skogen dro han ned buksen og hadde "rista fort på tissen" foreldrene og vi dro hjem til denne mannen og fortalte kona hva barna hadde sett, "dere kan virkelig ikke tro på fantasien til barn, min mann går da ikke rundt å viser penisen sin"

Osv osv osv.. Dere må våkne opp!! Selv om man ikke skal misstenke folk for å være pedofile, voldtektsmenn osv så kan det skje DEG. om man spør alle mennesker ville sikkert 80% svart at min far ville aldri kunne voldtatt/tatt på osv... men mange av de kunne alikevel gjort det. Det er noen sin sønn de som gjør det, det er noen sin far, bestefar osv.. De kan være snille, sjenert, ha mye venner, være pene, ha penger, ha dame osv..

Vær nå iallefall snill å oppfordre til IKKE sjikanering av offeret! i saken som var her istad så har de jo til og med bevis på at hun prøvde å få hjelp ved å varsle med mobilen sin under voldtekten! Tenk på hva som blir sagt, og hv man er med på å sladre om, og tenk nøye nøye hvem side av en sak man tar i en slik situasjon familie eller ikke!!

Fortsetter under...

Det ble iallefall som jeg så (HI) ganske tidlig kjent igjen av noen andre lesere hva saken dreide seg om og hvem det var. Det ble lagt ut link til en artikkel i dagbladet angående saken hvor familien og jenta hadde blitt intervjuet i forhold til trakasering fra venner og familie til offeret. Det stod blandt annet at jenta ble trakasert på facebook, og dagbladet hadde bilder av kommentarer, statuser osv på facebook hvor jenta ble mobbet. Det var også en annen avisartikkel i forhold til at vindu til offerets familie hadde blitt knust av venner av gjerningsmannen ( det var det det stod) Han er etter hva jeg har forstått fått fengsel, altså han ble ikke frifunnet fordi det ikke fantes bevis. Retten hadde også bevis fra jenta sin mobil at hun hadde forsøkt og fått hjelp osv.. Han var også dømt for 2 voldtekter av forskjellige jenter på ulikt sted. tilfeldig, neppe. Og iallefall når det er slik at de fleste voldtekter aldri blir dømt!

Jeg opplevde flere av kommentarene som anngrep på en familie som har gjennomgått nok fra før!

Poenget mitt var hvordan familien forsvarte gutten fordi han var snill, sjenert og aldri kunne gjort noe sånt! men noen gjør sånt!

at en jente som har gått igjennom alt det hun har, skal i tillegg oppleve mobbing, ett samfunn som snur ryggen, internett sjikanering og være redd for vennene til overgriper synes jeg er forferdelig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...