Mrs. Charming Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Sønnen min på 2,5 år kan innimellom få raserianfall-han skriker utenom det vanlige, som idag, og slår meg. Hvor vanlig er dette?
Mrs. Charming Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2011 Ooops, sendte to ganger-sånn går det når det innimellom tar lang tid før innlegget blir lastet opp....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 heller mer vanlig enn uvanlig ;-) Mitt beste tips er å gå fra de å la de rase i fred. Ofte er det et uttrykk for frustrasjon. Opplevde heldigvis veldig få utbrudd, men ble skremt første gang det skjedde. Men etter tre barn 2 gutter og en jente, skjønner jeg at det bare er normalt og noe de fleste må gjennom. Husk at de ikke klarer å formidle det de tenker og føler slik vi kan, dette ender ofte i slike utbrudd. (kort forklart)
flypapir Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Er helt vanlig Min erfaring er at det går i perioder, og at disse periodene er utrolig slitsomme. Men det blir bedre......
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 det er nok veldig vanlig i denne alderen. som andre sier over,deres måte å vise frustrasjon osv på. mange som ikke har så mye forståelig språk. her har jeg en gutt på 2 år som får skikkelig kuler med raseri;) steller seg opp foran høyskapet på kjøkkenet,her er nemlig kjeksen. "nei du får ikke kjeks nå", "nei ikke nå lille venn" . HYYYYL, tramper og stamper i gulvet, kaster det han har i hånda mens han nistirrer på meg. og himler meg øynene etterpå. alt mens han hyler. og kaste seg ned på gulvet og knytter hele kroppen, sint da ja så ja da,det kommer daglig her ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå