Gå til innhold

Gutt med raserianfall- Hvor vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 2,5 år kan innimellom få raserianfall-han skriker utenom det vanlige, som idag, og slår meg. Hvor vanlig er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooops, sendte to ganger-sånn går det når det innimellom tar lang tid før innlegget blir lastet opp....

Skrevet

heller mer vanlig enn uvanlig ;-)

Mitt beste tips er å gå fra de å la de rase i fred. Ofte er det et uttrykk for frustrasjon.

Opplevde heldigvis veldig få utbrudd, men ble skremt første gang det skjedde. Men etter tre barn 2 gutter og en jente, skjønner jeg at det bare er normalt og noe de fleste må gjennom.

Husk at de ikke klarer å formidle det de tenker og føler slik vi kan, dette ender ofte i slike utbrudd.

(kort forklart)

Skrevet

Er helt vanlig :)

Min erfaring er at det går i perioder, og at disse periodene er utrolig slitsomme. Men det blir bedre......

Skrevet

det er nok veldig vanlig i denne alderen. som andre sier over,deres måte å vise frustrasjon osv på. mange som ikke har så mye forståelig språk.

her har jeg en gutt på 2 år som får skikkelig kuler med raseri;)

steller seg opp foran høyskapet på kjøkkenet,her er nemlig kjeksen. "nei du får ikke kjeks nå", "nei ikke nå lille venn" . HYYYYL, tramper og stamper i gulvet, kaster det han har i hånda mens han nistirrer på meg. og himler meg øynene etterpå. alt mens han hyler.

og kaste seg ned på gulvet og knytter hele kroppen, sint da ja ;)

så ja da,det kommer daglig her ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...