ninairen Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Har noen av dere kjøpt dette? Eller gjort opp noen tanker om dette? Har ikke kjøpt noen.. Har lest litt forskjellige, eventuelt at dette blir veldig klamt, eller noen har kjøpt engangs? Håper noen svarer på dette:)
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Jeg bruker kun tisselaken mellom overmadrass og madrass. Å ha det rett under lakenet blir veldig klamt.
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Jeg har kjøpt kladder. Sånne engangs. Har det liggende under lakenet. Syntes ikke det er klamt.
ninairen Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2011 Okei.Takk for svar:) Hvor kjøper du dette? Kan vel ligge der en stund viss det ikke kommer tiss på foreksempel? Må vel ikke byttes hver dag?
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Skal ordne med kladder jeg og! Bør byttes en gang i mellom da etter x antall snuinger og uroligheter så blir den slitt... Men d er jo bare å sjekke den iblandt... Kjøpes på sykepleierservice feks... Spørs hvor du bor men i trheim har vi heimdal helseartikler og sykepleierservice som selger det i allefall.
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Jeg kjøpte på apoteket =) Måtte spørre etter det for pakken er ganske stor så de hadde det på ett bakrom. Kostet 139 kr for 30 stk. Tror det var 30 i den pakken. Jeg har ikke stiftet min ennå og har hatt den på senga i ca 1 uke. Må fikse litt på den av og til for den flytter litt på seg når jeg snur og vrir meg, men det er ikke noe problem, syntes jeg da. Og de jeg ikke bruker opp nå kan jeg gjemme til å bruke i barnesengen når vi kommer til bleieslutt hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå