Gå til innhold

Noen som jobber som telefonselgere??

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan jobbe som telefonselger?? Der jeg jobber hjemmefra og evt jobber når jeg vil?Og selvsakt tjener ganske bra?

Er lei av å ikke finne en jobb som ikke passer for meg. Er vell en enstøing som gjærne bare vil være hjemme:)

Håper noen kan hjelpe meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143436042-noen-som-jobber-som-telefonselgere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er einstøing og trives best i eget selskap så er vel neppe telefonselger noe for deg. En annen ting er at telefonselgere må regne med en del lite fine tilbakemeldinger.

Høres mer ut som du kanskje må ta deg selv litt i nakken, finne ut hva du kunne tenke deg å gjøre og prøve å gå for det. Høres ut som om du har gitt litt opp.

Har jobbet som telefonselger og sluttet etter en måned. Jeg HATET å ringe til folk for å skulle prakke på dem et produkt de mest sannsynlig ikke var interessert i for om de hadde vært interessert så ville de sikkert klart å ta kontakt selv.

Tragisk jobb og ALDRI MER!

Hehe,er langtifra en einstøing. Tru ikke du ska uttale deg om det når du ikke kjenner meg. Å dømme meg for at jeg spør om noe ang telefonselgerjobb,halloo???

Vil ikke si at jeg har gitt opp bare for at jeg vil prøve meg som telefonselger???

Men men,du vet vel best du;P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...