Gå til innhold

Noen tips hvordan håndtere denne karen? (hjeeelp)

Anbefalte innlegg

En som jeg har holdt på med i snart 2 år. Ingen forhold, han var fram og tilbake hele tiden (snakker om forhold og kjærlighet, så kutter meg ut dagen etterpå). I det siste har han vært på overnattingsbesøk hos meg til tross for lang reisevei (før var det bare jeg som dro til ham), vi var på aleneferie i 3 dager sammen, og han har ringt mer enn før. Likevel har han hele tiden sagt at han blir mer og mer glad i meg, men er ikke helt "der" enda, han TRENGER å være veldig forelsket. I fylla sier han hver gang at han elsker meg og vil ha meg - men det hører jeg ikke noe om når han er edru. Ikke er han masete når det gjelder sex, vi kan godt sove i samme seng uten at det skjer noe, og bare holde rundt hverandre.

Denne mannen har hatt 3 lange forhold, og siste forhold tok slutt for ca 4 år siden. Siden det (så vidt JEG vet) har han ikke holdt på med noen andre enn meg. Siste samtale vi hadde i telefon i går - han benektet at jeg ikke var "bra" nok for ham og at han ikke er interessert, men sa at det var vanskelig å få han inn i et forhold, og at det eneste som hjelper er TID.

Vi avtalte at jeg skulle ringe ham i dag. Han vet at jeg elsker ham til tross for det idiotiske temperamentet hans (fyrer seg opp for ingenting til tider og er avvisende/omsorgsfull om hverandre), og det som har skjedd mellom oss før. Er det dumt av meg å fortelle at jeg ikke orker å holde på sånn mer, at enten begynner han å svare telefonen når jeg ringer, gi mer respons og snakke mer om hva han føler, eller så kutter jeg ut kontakten? Det sliter veldig på meg, og jeg klarer ikke å bli forelsket i noen andre så lenge jeg holder en knapp på ham.

Hva synes dere=

Fortsetter under...

Hardt mot hardt. Men vil du ha en mann som har et "idiotisk" temperament da? Har DU tenkt godt nok gjennom det?

For meg høres det ut som et turbulent forhold.

Hva med å gi slipp og gå videre? Finnes garantert en mann som ikke nøler med å bli elsket av deg.

Da jeg begynte å lese innlegget ditt tenkte jeg at han måtte foreta seg et valg snart, man kan jo ikke holde på sånn i årevis. Men så mot slutten leser jeg at han har sinneproblemer. Har du barn ? Isåfall, LØP! Evt. skaff han profesjonell hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...