<3 Snart tobarnsmamma <3 Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jeg venter barn nr 2 i desember. Da er storesøster 2 år og 4 mnd. Hadde tenkt å bruke den vogna som hun har brukt og bruker nå til den nyfødte. Men er det noen som har erfaring med om det er mer fornuftig å skaffe en søsken-/ tvillingvogn?
Heidi <3 Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 jeg skal også ha nr. 2. i slutten av januar. da blir jenta mi 2 år og 5 mnd. vi tenker å prøve å bruke samme vogn som vi har nå, men kjøpe søskende brett til slik at jenta mi kan stå på det når vi er ute å gå i byen og slik. Itilleg har vi en hello kitty "paraply" trille som vi tenkte hun kunne sove duppen sin i om hun enda ikke har sluttet med det. synes tvillingvognene tar så mye plass, og vi har ikke så veldig bre en gang og ingen plass ute og oppevare den, så blir nok slik det blir her. lykke til!
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 jeg hadde orket å kjøpt søskenvogn, for et part mnd. hadde letter invistert i et slik stå brett..
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 herrefred med skrive feil... lol jeg hadde ikke orker... skal det stå..
<3 Snart tobarnsmamma <3 Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2011 Takk for svar og deling av synspunkter. Jeg har mest lyst til å ikke kjøpe søskenvogn, for jeg tror ikke den største kommer til å sitte/ ligge mye og ofte i den. Da blir det bare bortkastet. Bruker ei trille som hun ligger i hvis hun fortsatt sover på dagtid.
minlilleHelene Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 jeg har kjøpt en brukt tvillingvogn på finn.. Kostet 2000 og er helt super.. Jeg har også kjøpt en annen brukt vogn for 1000 kr da jenta vår bare er 1 år og 10 mnd når neste kommer. sånn at hun kan ha den som sovevogn i bhg .
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Gutten min slutta med vogn når han var to år. Jeg hadde aldri orka å kjøpt tvillingvogn hvis barnet er nærmere 2,5 år. Vanskelig å komme frem med, og veldig tungt. Da er det bedre å evt kjøpe et søskenbrett hvis du har et barn som blir fort sliten av å gå.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har 23 mnd mellom jentene mine, og jeg kunne ikke klart meg uten søskenvogn, siden jeg går til og fra barnehagen og det er et lite stykke å gå. Alternativet må være å ha baby i bæresjal og eldste i vogn- selv om eldste fint kunne klart å gå selv, har det noe med tidsbruk og tålmodighet å gjøre for å si det sånn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå