Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør godtfolket i dag da? :) Driver å baker boller jeg..ingen spesielle planer til helga, alle vi kjenner er på ferie så det er litt kjedelig å må være her hjemme!. Hva skal dere i helga? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi på Tall Ship i Stavanger så guttungen får se noen fantastiske skuter :o)

Spise is og kose oss di siste dagene før livet begynner på mandag for fullt. I morgen skal vi på fisketur :o) Må nyte alle muligheter vi har med kommende storebror, snart blir det fullt opptatt me bebis i hus....igjen :P

Skrevet

Slapper av, prøver å sove litt. Rydder litt, vasker sengetøy. Gleder meg til å få Veslefrøkna på 2 år hjem igjen, hun har vært på ferie hos bestemor og kommer hjem i kveld! Ellers er jeg -1 dag på overtid, så går og venter... :) I helga skal vi ha besøk og i bursdagsbesøk til nevøen min. Og ellers bare kose med jentungen som vi ikke har sett på alt for lenge! Evt skal vi på Ullevål og føde, hihi.

Skrevet

Tja, hva gjør vi i dag?? nå sitter jeg og slapper av/halvsover i sofaen etter en varm og vond natt.. Orker ikke gjøre så mye egentlig. Dessuten er det tordenvær ute og da tør ikke jeg bevege meg ute:P

Må nok smøre meg meg tålmodighet. Skal fiske frem boka jeg har kommet til side 56 på (ble lagt langt vekk på begynnelsen av sommeren), og sette meg godt til rette i hjørnet på sofaen:)

Skrevet

Koselig å lese om helgeplanene deres :) Noen er fødeklare og noen har lenge igjen..som meg :P Føles likevel som at jeg bare venter..vanskelig å "leve"..føles bare som jeg venter på lillemor :) Prøver å nyte så godt jeg kan denne siste tiden, men det er vanskelig! Får komme oss litt ut på kveldene iallefall, blir vel vanskeligere det senere, iallefall sammen som kjærester :)

Skrevet

I helga får vi møte min samboers bror og dama igjen. Lenge siden sisst. Og da skal vi på lørdag å se på "spelet" på stiklestad. Bodd i trøndelag i alle disse år uten å ha sett det enda, så er på tide! Bare synd Paul Ottar Haga ikke er kongen lenger da , han er så flink :)

Jenta skal bli passa på av svigermor og familien der imenst. (hun elsker seg der) Vi fikk tilbud om det og gratis biletter, så dette gleder jeg meg til.

Vet jeg kommer til å bli rimelig sliten pgav graviditeten i løpet av helga pgav at det kommer til å bli mye besøk hit og dit, men det er verdt det! bedre enn å sitte her hjemme :) Å nå fikk jeg halsbrann gitt...*hente seg noe å drikke*

Skrevet

Det høres travelt og koselig ut ☆★Storesmurf&lillesmurf :)

Enig med deg, bedre å gjøre noe og bli sliten enn å bare sitte her og "samle krefter" :P

Ser på frustrerte fruer jeg..og spiser nybakte boller med ost og drikker sjokoladekaffe.. sa noen sunn gravid? blæh :P

Skrevet

I helgen skal vi pusse opp videre:)

Er invitert på nabofest, så kan være vi tusler bort dit:)

Ellers har mannen snakket om å ta guttene med på båttur med overnatting:) Har faktisk sett litt av solen i dag:)

Skal kanskje kjøpe vogn i dag:) Dvs jeg sender mannen ut for å se på en vogn:) Så får vi se om det skjer noe:) Litt lei av at han ikke involverer seg, så nå blir han tvangsinvolvert:) hehe

Skrevet

Hei alle sammen =)

Så mye kjekt dere alle skal gjøre i helgen da :) Jeg orker rett og slett ingenting så vi blir hjemme. Prøve å styre litt her hjemme. Ellers har jeg hatt nok en natt med rier. I natt var det 4-5 min. mellom og de varte i ca 1 min, men de er ikke sterke nok føler jeg. Så stoppet det opp igjen. Usj. Håper virkelig at det snart kan komme skikkelige som er kjempevonde hehehe. Og som ikke stopper men resulterer i baby!

Skrevet

I kveld blir det middagsbesøk hos et venneparr som vi ikke har sett på leeenge..

Lør skal vi til byen i Stavanger å se på det der skutefestival greiene :) Ellers blir det vell avslapping :) Er som deg Zazzy... leeenge igjen og går å venter:p

Ha en fin helg alle sammen.

Skrevet

Hei hei:) i helga skal vi prøve få gjort siste rest av oppussing og prøve å slappe av med god mat, film å litt snop;) her er også de fleste på ferie så blir lange dager, vertfall når gubben ikke har begynt på ferie enda! Jeg ser også på frustrerte fruer, netopp begynt på sesong 6 nå:) begynner ihvertfall å bli up to date på de fleste tv serier;p ellers blir det vel en tur inn til byn å se tall ship race viss bekkenet ikke krangler for mye:) ha en fantastisk helg alle sammen:D

Skrevet

Dagen begynte bra selv om jeg hadde en heller dårlig natts søvn (lite søvn har vært standard ganske lenge nå). Sjokokaffe + sjokobolle på verandaen før jeg dro på en liten shoppingutflukt :) Handlet stellebordmatte/madrass, noe sengetøy til den nye fiiine Kili sengen vi satt sammen i går kveld, min første 2pack med smokker, samt en søt body som skal gis bort i gave til en venninne som nettopp har fått baby. Jepp; jeg "nester" big-time om dagen :)

Siden jeg kom hjem fra shopping har jeg ligget rett ut på sofaen, utslitt :( Her blir jeg nok stasjonert i kveld igjen er jeg redd. Heldigvis har jeg verdens snilleste mann som lager middag og varter meg opp hele kvelden :)

Planlegger ikke veldig mye aktiviteter om dagen, for jeg orker så lite *sukk*, men skal ivertfall lunsje med en venninne i morgen.

Ha en god helg alle sammen :)

Skrevet

I dag har jeg jobbet, jobber som assisterende ferskvaresjef på Meny, men nå er ferskvaresjefen på ferie i 3 uker, så da skal jeg utføre 2 100%-stillinger på 6 timer dagen. (Siden jeg i utgangspunktet er 25% sykemeldt)

Etter jobb var jeg på apoteket for å hente gavepakken jeg bestilte igår, var veldig mye fint oppi. Sluknet på sofaen etter jobb og fikk sove frem til min kjære vekket meg med deilig middag. :)

Nå tenkte jeg å gå i dusjen, smøre inn kroppen og myk krem og skjemme meg bort med hjemmelaget jordbær og banan-smootie til kveldsmat. Før jeg skal smile pent til kjæresten og spørre med en lys og pen stemme om ikke han vil væææære så snill og massere mine deilige blå blodutredelse-føtter, (det minner meg på at jeg må huske å legge frem støttestrømpene til jobb imorgen)

Som dere da forstår skal jeg jobbe imorgen, men dersom været holder seg håper vi å få dratt en tur på stranda! :D Noen som har en strand i Oslo-området å anbefale?

Skrevet

Oj lykkerus! Det må jeg si. Du er kjempeflink :)

Høres koslig ut alt dere kal gjøre og ikke gjøre alle sammen ;)

Og boller med ost og sjokko. Mmmm nå frista du meg Zassy :P

Skrevet

I morgen blir det storhandling. Har egentlig termin den 9.Aug. men legen min var sikker paa at noe kommer til aa skje i helgen... Er ikke like sikker paa det jeg, da.

Er nödt til aa faa handlet litt saa jeg slipper aa tenke paa det naar bebis kommer. Stoler ikke helt paa mannens "shopping-skills" :)

Skal se om jeg finner et par ammetopper/gensere for jeg tror det er det eneste jeg mangler. Og saa er det mulig vi spiser lunsj ute.

Ellers saa blir det vel endel lurer paa sofaen (som vanlig), og avslapping mens jeg venter i spenning :)

Ha en god helg!

Skrevet

Herregud fikk skikkelig "fredagsfølelse" i dag og lyst å feste og drikke! hehe.. må si jeg gleder meg til å ta et glass vin igjen..til å pynte meg og ta en tur ut.. men det blir vel leenge til enda, sukk ;) Håper alle har en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...