Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jepp, da var vi på overtid gitt. Sist gang kom babyen dagen etter termin, men ser ikke ut til å skje i dag. Har funnet ut at det viktigste framover er å legge litt planer som om man overhodet ikke kommer til å føde, som feks litt besøk og et bursdagsselskap i helga, møte noen venninner til uka osv. Da har man litt å se fram til selv om babyen lar vente på seg, samtidig som det er noe man selvfølgelig må avlyse fordi man skal jo føde Men, litt utålmodige er vi jo, nå begynner til og med den eller så rolige pappan i huset og bli bittelitt utålmodig, og det er han aldri! hihi. Ja, og så prøver jeg å sove så mye som mulig, noe som ikke er lett når det er sydentemperaturer ute (føles i alle fall sånn ut for meg som har en bakerovn i magen for tida...). Men snaaart lille venn, snaaaart er det klart for å komme ut altså!
Ellois Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Enig med deg! Et triks for å holde ut ventetiden er å sysselsette seg. Idag er det husvask som står på programmet her. Og en fotobok jeg holder på å jobbe med. For varmt til å sitte ut i hagen, i alle fall... Pjuhhh! 5. dagen på overtid her. Knøttet kommer når h*n kommer uansett! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå