Gå til innhold

hvordan ville dere reagert på et sånt "uhell" i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Barnet til venninna mi blei brent av rettetanga til ei ansatt i barnehagen. Ungen hadde stygge brennemerker på beina og hadde veldig vondt.

Jeg skjønner jo så klart at uhell skjer og at unger slår seg og sånt. Men at de skal brenne seg på en rettetang i barnehagen er virkelig ikke bra synes jeg.Ikke fatter jeg hva en varm rettetang har i en barnehage å gjøre, men hvis det virkelig var en god grunn for å bruke den der så burde det vært passet veldig godt på. Kjenner nå at jeg gruer meg til min lille skal begynne i barnehage til neste år.

Fortsetter under...

Hva i alle dager gjorde den rettetanga i bhg? Slike uhell er jo av de sjeldne, så jeg synes ikke du skal kaste bort tid og krefter på å grue deg til barnet ditt begynner i bhg. De aller, aller fleste er kompetente mennesker (som ikke tar med seg rettetanga på jobb) og gjør sitt aller beste for å ta vare på ditt barn.

Hvorfor i svarte hadde den ansatte med seg rettetang i barnehagen??? Er ikke rettetang et "våpen" man stort sett har på badet?

At et barn brenner seg på en rettetang i bhg ser jeg på som fullstendig uakseptabelt, bør i det aller minste meldes som alvorlig til styrer. Jeg ville nok vurdert politianmeldelse, gitt.

Annonse

Har jobbet i b-hage i 10 år.

Teiteste uhellet jeg har hørt.

det er ikke greit at ei rettetang er tilgjengelig for barn. det er i arbeidstiden til de ansatte.

Men, de kommer ikke til å skje igjen!! hun har lært nå

gi beskjed om at dere frykter de voksne bruker for mye tid foran speilet fremfor å snakke og leke med barna.

Hms er kjempe viktig, de voksne skal alltid se etter farer og tenke seg det værste som kan skje og forhindre ulykker.

De har 7 fagområder å ta seg av, forfengelighet er ikke en av de.

Annonse

En ting er om barnet finner en rettetang som tilhører en ansatt. (lagt fra seg, funnet i åpen veske eller lignende) men en annen ting er at man brenner seg på en som da tydelig må ha vært i bruk for ikke lang tid siden er helt utrolig og jeg hadde virkelig sagt hva jeg mente om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...