Gå til innhold

Igår var jeg FLY forba***!!! >:(

Anbefalte innlegg

Datteren vår på 14 skulle rusle opp til ei venninne som bor ca 100m unna. Hun gikk en snarvei gjennom noe kratt/skog, skal krysse en stikkvei, så litt snarvei til, før hun er framme.

På tur over denne stikkveien som leder frem til noen små rekkeleiligheter, ser hun det kommer en bil. Idet hun krysser veien, gasser bilen voldsomt opp, og hun må løpe/hoppe for å ikke bli truffet!! Idet hun reiser seg, stopper bilen, og fører blir sittende å kikke på henne. Hun går videre, men ble selvsagt skremt.

Da hun kom hjem på kveldinga, kom reaksjonen. Hun begynte faktisk å gråte, for hun syntes det var så ubehagelig. Må legge til at dette er ei fornuftig, udramatisk jente vanligvis...

Vi vet godt hvem som kjørte, ut fra beskrivelsen av bilen/mannen. Han er ca 60+, og er litt "kort" for å si det sånn. Han er kjent i bygda, og har tidligere prøvd å komme i kontrakt med helt unge jenter.. Men er såvidt jeg vet, ikke farlig, sånn sett.

Men denne kjøringen liker jeg IKKE!! :(

Er svært tolerant for dem med "litt mindre håndbaggasje", men om en har sertifikat, så får en jaggu te seg i trafikken!! >:(

DUST!!! :(((

Mannen min skal snakke med fyren, og har egentlig lyst til å anmelde kjøringen... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143435695-ig%C3%A5r-var-jeg-fly-forba/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe liknnde for en stund siden. Jeg var ute å jogget da en bil med to menn i enten forsøkte å kjøre meg ned eller lot som de forsøkte å kjøre meg ned. Jeg måtte i hvertfal kaste meg inn i noe kratt ved veien for ikke å bli truffet. Det er ikke morsomt når sånt skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...